شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کتاب ناخدایی دیجیتال

مهدی شامی زنجانی با همراهی فراز نبیی و شادی ایران‌دوست، در کتاب ناخدایی دیجیتال به موضوع مهم تحول دیجیتالی در کسب و کارها پرداخته‌اند. در این کتاب علاوه بر مثال‌ها و کیس‌های معتبر بین‌المللی، اشاره‌های فراوانی به فضای دیجیتال کشور و کسب و کارهای ایرانی شده و بدین ترتیب می‌توان آن را یک کتاب کاملاً بومی‌شده در نظر گرفت.
0 تومان / ناموجود
+ -

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال – دکتر مهدی شامی زنجانی

کلیدواژه‌ها: تحول دیجیتال، رهبری دیجیتال، داروینیسم دیجیتال، کتاب ناخدایی دیجیتال، کسب و کارهای ایرانی

خلاصه کتاب

کتاب ناخدایی دیجیتال اثری از دکتر مهدی شامی زنجانی، فراز نبیی و شادی ایران‌دوست است که با هدف ارائه یک منبع بومی و کاربردی در حوزه تحول دیجیتال منتشر شده است. این کتاب با مثال‌ها و مطالعات موردی از کسب و کارهای ایرانی و بین‌المللی، راهکارهایی عملی برای سازمان‌ها و مدیران ارائه می‌دهد تا بتوانند در عصر دیجیتال رشد کنند.

موضوعات اصلی کتاب

  1. تعریف و ویژگی‌های عصر دیجیتال

    • نوآوری‌محوری

    • تجربه‌محوری

    • داده‌محوری

    • پلتفرم‌محوری

    • الگوریتم‌محوری

    • اکوسیستم‌محوری

  2. مدل تحول دیجیتال

    • مدل کسب‌وکار دیجیتال

    • تجربه دیجیتال مشتری

    • فرآیندهای دیجیتال

    • محیط کار دیجیتال

  3. قابلیت‌های ضروری

    • فناوری‌های دیجیتال

    • توانایی رهبری تحول دیجیتال

نکات برجسته

  • بومی‌سازی محتوا: متن کتاب با مثال‌ها، زبان و نیازهای بازار ایران هماهنگ شده است.

  • بخش ایران زیر ذره‌بین دیجیتال: تحلیل نمونه‌های داخلی پس از هر فصل.

  • پشتیبانی آنلاین: سایت مکمل برای منابع و مقالات مرتبط.

پیام کلیدی کتاب

«آینده‌ی همه‌ی صنایع دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است.»
نویسندگان با استفاده از مفهوم داروینیسم دیجیتال هشدار می‌دهند که سازمان‌ها اگر به سرعت با تغییرات همگام نشوند، محکوم به نابودی خواهند بود.

داستان الهام‌بخش در کتاب – Airbnb

یکی از بخش‌های جذاب کتاب، داستان شکل‌گیری Airbnb است. دو دانشجوی سانفرانسیسکو با اجاره دادن سه تشک بادی و سرو صبحانه به مسافران، ایده یک پلتفرم جهانی جایابی موقت را پایه‌گذاری کردند. این کسب‌وکار اکنون در بیش از ۱۹۰ کشور فعالیت دارد.

بررسی و نظر خود را بنویسید
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال – دکتر مهدی شامی زنجانی

کلیدواژه‌ها: تحول دیجیتال، رهبری دیجیتال، داروینیسم دیجیتال، کتاب ناخدایی دیجیتال، کسب و کارهای ایرانی

خلاصه کتاب

کتاب ناخدایی دیجیتال اثری از دکتر مهدی شامی زنجانی، فراز نبیی و شادی ایران‌دوست است که با هدف ارائه یک منبع بومی و کاربردی در حوزه تحول دیجیتال منتشر شده است. این کتاب با مثال‌ها و مطالعات موردی از کسب و کارهای ایرانی و بین‌المللی، راهکارهایی عملی برای سازمان‌ها و مدیران ارائه می‌دهد تا بتوانند در عصر دیجیتال رشد کنند.

موضوعات اصلی کتاب

  1. تعریف و ویژگی‌های عصر دیجیتال

    • نوآوری‌محوری

    • تجربه‌محوری

    • داده‌محوری

    • پلتفرم‌محوری

    • الگوریتم‌محوری

    • اکوسیستم‌محوری

  2. مدل تحول دیجیتال

    • مدل کسب‌وکار دیجیتال

    • تجربه دیجیتال مشتری

    • فرآیندهای دیجیتال

    • محیط کار دیجیتال

  3. قابلیت‌های ضروری

    • فناوری‌های دیجیتال

    • توانایی رهبری تحول دیجیتال

نکات برجسته

  • بومی‌سازی محتوا: متن کتاب با مثال‌ها، زبان و نیازهای بازار ایران هماهنگ شده است.

  • بخش ایران زیر ذره‌بین دیجیتال: تحلیل نمونه‌های داخلی پس از هر فصل.

  • پشتیبانی آنلاین: سایت مکمل برای منابع و مقالات مرتبط.

پیام کلیدی کتاب

«آینده‌ی همه‌ی صنایع دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر است.»
نویسندگان با استفاده از مفهوم داروینیسم دیجیتال هشدار می‌دهند که سازمان‌ها اگر به سرعت با تغییرات همگام نشوند، محکوم به نابودی خواهند بود.

داستان الهام‌بخش در کتاب – Airbnb

یکی از بخش‌های جذاب کتاب، داستان شکل‌گیری Airbnb است. دو دانشجوی سانفرانسیسکو با اجاره دادن سه تشک بادی و سرو صبحانه به مسافران، ایده یک پلتفرم جهانی جایابی موقت را پایه‌گذاری کردند. این کسب‌وکار اکنون در بیش از ۱۹۰ کشور فعالیت دارد.