شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

مواد ضد عفونی کننده

Filters
محلول درموسپت پلاس 4 لیتری ویژه دست ویژه دست یک آنتی سپتیک دو الکلی قوی و سریع برای دفع میکروارگانیسم که می توانند موجب بیماری شوند ، در فضاهای حساسی مانند مراکز پزشکی و دندان پزشکی ها مورد استفاده قرار می گیرد .
605,000 تومان
محلول درموسپت پلاس نیم لیتری ویژه دست به عنوان یک آنتی سپتیک برای از بین بردن میکروارگانیسم هایی که می توانند موجب بیماری شوند، در فضاهای حساسی مانند مراکز پزشکی و دندان پزشکی ها و حتی در سایر اماکن، برای ضدعفونی دست مورد استفاده قرار می گیرد .
190,000 تومان
محلول ضد عفونی کننده سارفوسپت کوئیک پلاس یک محلول قوی و موثر برای پاک کردن و ضد عفونی سطوح و محیط های کوچک، همین طور اشیاء می باشد.
630,000 تومان
اسپری سارفوسپت کوئیک پلاس ویژه سطوح - رضا راد با پایه الکل، برای ضد عفونی قوی و سریع سطوح محیطی کوچک و تجهیزات پزشکی استفاده می شود.
155,000 تومان
محلول سارفوسپت چهار لیتری ویژه ابزار پزشکی بوده و یک محصول کاربردی برای ضد عفونی کردن ابزار پزشکی و جراحی ، بیهوشی ، آزمایشگاهی و دندان پزشکی می باشد .
910,000 تومان
محلول اینسترومنت، ویژه ابزار پزشکی بوده و یک محصول کاربردی برای ضد عفونی کردن ابزار پزشکی و جراحی ، بیهوشی ، آزمایشگاهی، دندان پزشکی و... می باشد .
310,000 تومان
کرم نرم کننده آکوا سیلک جهت جلوگیری از عوارض پوستی مانند درماتیت و خشکی پوست بعد از شست و شو می باشد همچنین این محصول مرطوب کننده نیز است که با توجه به رعایت بهداشت دست در مراکز درمانی تولید می شود .
78,000 تومان

329

مواد ضد عفونی کننده عموما در مراکز بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از انتقال انواع بیماری ها ، میکروب ها و باکتری به وفور استفاده می شود ولی در سال های اخیر به دلیل وجود ویروس کرونا استفاده از آنها به صورت عمومی چند برابر شده است و تقریبا همه ی افرادی که در جامعه عبور و مرور از مواد ضد عفونی کننده ی دست و مواد ضد عفونی کننده ی سطوح به صورت شخصی استفاده می کنند تا از انتفال ویروس کرونا پیشگیری کنند.