شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

جرم گیر اولتراسونیک

Filters
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDSJ2 PLUS LED این جرمگیر دارای هندیپس قابل اتوکلاو فایبراپتیک می باشد و دارای 5 عدد قلم جرمگیری و آداپتور داخلی می باشد.
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDS-L این جرمگیر دارای حالت اندو و پریو می باشد و به همراه 6 عدد قلم جرمگیری و 4 عدد فایل NiTi در سایز های 15،20،25،30 برای تمیز کردن کانال به فروش می رسد. امکان جدا کردن هندیپس در این محصول وجود دارد در حالی که نصب و راه ا
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDS-L Full option این جرمگیر دارای هندیپس فایبراپتیک که امکان جدا شدن دارد و ارتعاش 28 کیلو هرتزی می باشد. این محصول به همراه 6 عدد قلم جرمگیری و 4 عدد فایل NiTi در سایز های 15،20،25،3 برای تمیز کردن کانال و همجنین تانکر آب
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDS-L LED این جرمگیر دارای هندیپس فایبراپتیک و ارتعاش 28 کیلو هرتزی می باشد. این محصول به همراه 6 عدد قلم جرمگیری و 4 عدد فایل NiTi در سایز های 15،20،25،3 برای تمیز کردن کانال به فروش می رسد. این جرمگیر دارای ردیاب فرکانس ا
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDS-L Water این جرمگیر دارای هندیپس فایبراپتیک که امکان جدا شدن دارد و ارتعاش 28 کیلو هرتزی می باشد. این محصول به همراه 6 عدد قلم جرمگیری و 4 عدد فایل NiTi در سایز های 15،20،25،3 برای تمیز کردن کانال و همجنین تانکر آب به فر
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDS-J این محصول دارای هندیپس غیر قابل اتو کلاو می باشد و به همراه 5 عدد قلم جرمگیری و آداپتور داخلی عرضه شده است.
ناموجود
جرمگیر پیزو WoodPecker - UDSJ2 PLUS این محصول دارای هندیپس قابل اتو کلاو می باشد و به همراه 5 عدد قلم جرمگیری و آداپتور داخلی عرضه شده است.
ناموجود
جرمگیر داخل یونیتی WoodPecker - UDS-N2 این محصول دارای هندیپس قابل اتو کلاو می باشد و به همراه 5 عدد قلم جرمگیری و آداپتور داخلی عرضه شده است.
ناموجود
جرمگیر داخل یونیتی WoodPecker - UDS-N2 LED دارای هندیپس قابل اتو کلاو فایبراپتیک می باشد و به همراه 5 عدد قلم جرمگیری و آداپتور داخلی عرضه شده است.
ناموجود

552

جرمگیری دندان یکی از اعمال ضروری است برای حذف جرم و پلاک های ایجاد شده بر روی دندان انجام می شود . این عمل توسط دنداتپزشک و دستگاه های جرمگیری اولتراسونیک انجام می شود که توسط لرزش و ارتعاشات صوتی که ایجاد میکنند پلاک های اضافی روی دندان را از بین می برند. دنداپزشک باید این کار با احتیاط کامل انجام دهد تا از ترک خوردگی دندان و آسیب به مینای آن جلوگیری کند.