شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

کتاب بازاریابی محتوایی

جو پولیتزی را بیشتر به عنوان بنیان‌گذار انستیتو بازاریابی محتوا یا CMI می‌شناسند. CMI از موسسات شناخته‌شده‌ی جهانی در حوزه‌ی محتوا است و اغلب کتابها و مقاله‌ها در حوزه‌ی بازاریابی محتوا واستراتژی محتوا، به تعاریف و توصیه‌های آن، اشاره و استناد می‌کنند.
0 تومان / ناموجود
+ -

معرفی کتاب بازاریابی محتوایی (Epic Content Marketing) – جو پولیتزی

کتاب بازاریابی محتوایی نوشته‌ی جو پولیتزی یکی از منابع معتبر و پرطرفدار در حوزه‌ی بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. این کتاب در بسیاری از فهرست‌های پیشنهادی یادگیری بازاریابی محتوا حضور دارد و نقطه‌ی شروعی عالی برای علاقه‌مندان به این حوزه محسوب می‌شود.

درباره نویسنده: جو پولیتزی

جو پولیتزی بنیان‌گذار Content Marketing Institute (CMI) و کنفرانس جهانی Content Marketing World است. او یکی از اولین افرادی بود که اصطلاح بازاریابی محتوا را مطرح کرد و جایگاه مهمی در شکل‌گیری این صنعت دارد. پولیتزی همچنین مؤسسه خیریه Orange Effect Foundation را تأسیس کرده که به کودکان دارای اختلالات گفتاری و رفتاری کمک می‌کند.

محتوای کتاب Epic Content Marketing

برخلاف تصور، این کتاب فقط بر بازاریابی محتوا به معنای محدود تمرکز ندارد، بلکه شامل موضوعات گسترده‌ای مثل استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی بلندمدت، مدیریت و ترویج محتوا است.

برخی از سرفصل‌های مهم کتاب عبارت‌اند از:

  • معرفی و تاریخچه بازاریابی محتوا

  • جایگاه محتوا در مدل کسب‌وکار

  • مسیر بلوغ بازاریابی محتوایی

  • قیف بازاریابی محتوا (مشابه قیف فروش)

  • پرسونای مخاطب

  • تدوین تقویم محتوا

  • مدیریت تولید و ترویج محتوا

  • شاخص‌های ارزیابی اثربخشی محتوا

نکات کلیدی کتاب

  • اهمیت مخاطب‌محوری و ایجاد ارزش واقعی

  • ترکیب استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا در یک مسیر یکپارچه

  • استفاده از داده‌ها و شاخص‌ها برای بهبود عملکرد

ترجمه فارسی کتاب

کتاب Epic Content Marketing با عنوان «بازاریابی محتوایی» توسط سجاد خزائی و مریم نجفی ترجمه شده و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است.

بررسی و نظر خود را بنویسید
  • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*

معرفی کتاب بازاریابی محتوایی (Epic Content Marketing) – جو پولیتزی

کتاب بازاریابی محتوایی نوشته‌ی جو پولیتزی یکی از منابع معتبر و پرطرفدار در حوزه‌ی بازاریابی محتوا، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. این کتاب در بسیاری از فهرست‌های پیشنهادی یادگیری بازاریابی محتوا حضور دارد و نقطه‌ی شروعی عالی برای علاقه‌مندان به این حوزه محسوب می‌شود.

درباره نویسنده: جو پولیتزی

جو پولیتزی بنیان‌گذار Content Marketing Institute (CMI) و کنفرانس جهانی Content Marketing World است. او یکی از اولین افرادی بود که اصطلاح بازاریابی محتوا را مطرح کرد و جایگاه مهمی در شکل‌گیری این صنعت دارد. پولیتزی همچنین مؤسسه خیریه Orange Effect Foundation را تأسیس کرده که به کودکان دارای اختلالات گفتاری و رفتاری کمک می‌کند.

محتوای کتاب Epic Content Marketing

برخلاف تصور، این کتاب فقط بر بازاریابی محتوا به معنای محدود تمرکز ندارد، بلکه شامل موضوعات گسترده‌ای مثل استراتژی محتوا، برنامه‌ریزی بلندمدت، مدیریت و ترویج محتوا است.

برخی از سرفصل‌های مهم کتاب عبارت‌اند از:

  • معرفی و تاریخچه بازاریابی محتوا

  • جایگاه محتوا در مدل کسب‌وکار

  • مسیر بلوغ بازاریابی محتوایی

  • قیف بازاریابی محتوا (مشابه قیف فروش)

  • پرسونای مخاطب

  • تدوین تقویم محتوا

  • مدیریت تولید و ترویج محتوا

  • شاخص‌های ارزیابی اثربخشی محتوا

نکات کلیدی کتاب

  • اهمیت مخاطب‌محوری و ایجاد ارزش واقعی

  • ترکیب استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا در یک مسیر یکپارچه

  • استفاده از داده‌ها و شاخص‌ها برای بهبود عملکرد

ترجمه فارسی کتاب

کتاب Epic Content Marketing با عنوان «بازاریابی محتوایی» توسط سجاد خزائی و مریم نجفی ترجمه شده و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است.