شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

معایب کامپوزیت دندان

معایب کامپوزیت دندان

معایب کامپوزیت دندان

معایب کامپوزیت دندان یکی از موضوعاتی است که به آن توجه نمی شود و همه فکر می کنند که تمامی کامپوزیت ها برای دندان ها مفید می باشد.

در برخی از موارد می توان اشاره کرد که استفاده از کامپوزیت دندان نه تنها که مفید نیست بلکه ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیری برای دندان های شما داشته باشد.

در این مطلب می خواهیم به چند نمونه از معایب کامپوزیت دندان اشاره نماییم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش یابد.

 

کامپوزیت در سنین بالا

اگر سن شما بالای 40 یا 50 سال می باشد، نصب کامپوزیت بر روی دندان های شما می تواند مضر باشد و همچنین می تواند خطراتی برای دندان های شما در بر داشته باشد.

نصب کامپوزیت در سنین بالا اصلا توصیه نمی شود و به دلیل کهولت سن ممکن است تا دندان ها مقاومت خود را از دست بدهند و نصب کامپوزیت می تواند برای شما مضر باشد.

همچنین امکان ایجاد عفونت در لثه های شما بالا می رود و با این کار شما به لثه های خود آسیب می رسانید که آسیب های جدی به دندان های شما وارد می کند.

کامپوزیت بر روی دندان های نا مرتب

یکی دیگر از معایب کامپوزیت دندان برای افرادی می باشد که دندان های صافی ندارند و نصب کامپوزیت بر روی دندان ها فایده ای ندارد.

برای کامپوزیت دندان باید دندان های شما صاف و یک دست باشد و با دندان های نامرتب نمی توان کامپوزیت را به درستی در جای خود قرار داد.

اگر بر روی دندان های نامرتب کامپوزیت نصب شود ممکن است به تمامی دندان ها فشار وارد شود و حتی ممکن است کجی و نامرتبی آن ها بیشتر شود.

بهترین راه برای کامپوزیت دندان این است که ابتدا دندان های خود را به وسیله ی ارتودنسی مرتب کرده و سپس اقدام به نصب کامپوزیت نمایید.

کامپوزیت دندان برای لثه های ضعیف

این کار باعث می شود تا به لثه های شما آسیب وارد کند و همچنین ممکن است دندان های شما مقاومت خود را به سرعت از دست بدهد.

اگر لثه های ضعیفی داشته باشید به معنی ضعیف بودن دندان ها هم می باشد و ممکن است برای نصب کامپوزیت دندان به مینای دندان شما آسیب وارد شود.

 

کامپوزیت دندان

 

کامپوزیت دندان

با گفتن موارد فوق، افرادی بسیاری هستند که برای رفع مشکلات دندان خود مانند پوسیدگی، ترک خوردگی، شکستگی، جای خالی دندان و فاصله میان دندان ها از کامپوزیت استفاده می نمایند.

با وجود کامپوزیت ها می توانید مشکلات دندان های خود را برطرف کنید و لبخند زیبایی داشته باشید و تا سال های بسیار زیادی از آن ها استفاده نمایید.

کامپوزیت ها انواع مختلفی دارند که شما می توانید هر کدام از آن ها که مناسب دندان شما می باشد انتخاب کرده تا بر روی دندان های شما نصب شود.

توجه داشته باشید که برای نصب کامپوزیت دندان حتما به یک دندانپزشکی متخصص مراجعه کرده تا این کار را به درستی برای شما انجام دهد.

فروش کامپوزیت دندان

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس با سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش محصولات پزشکی و دندانپزشکی فعالیت می نماید که برای خرید محصولات پزشکی می توانید به آن مراجعه نمایید.

یکی از محصولات پر فروشی که این فروشگاه به مشتریان خود ارائه می دهد فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ می باشد.

شما می توانید علاوه بر خرید محصولات پزشکی و دندانپزشکی، از قیمت های آن ها اطلاع داشته باشید و همچنین می توانید قبل از خرید در مورد آن ها مطالب سایت را بازدید نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان ما کمک گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: پر کردن دندان با کامپوزیت بهتر است یا آمالگام؟ آیا آمالگام برای بدن خطرناک است؟

انصراف از نظر