شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروش انواع کامپوزیت دندان

فروش انواع کامپوزیت دندان

فروش انواع کامپوزیت دندان

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش انواع کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ فعالیت می نماید و جهت خرید این محصولات می توانید به فروشگاه این سایت مراجعه نمایید.

کمتر سایتی پیدا می شود که به طور کامل تمامی محصولات دندانپزشکی و پزشکی را داشته باشد و سایت دنسیس یک سایت مرجع در زمینه فروش این محصولات می باشد.

کامپوزیت دندان انواع مختلفی دارد که برای خرید آن ها باید دقت و اطلاعات کافی داشته باشید تا کامپوزیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قبل از خرید کامپوزیت دندان بهتر است که در مورد آن ها کمی اطلاعات کسب کنید تا بفهمید هر کامپوزیت مخصوص چه کاری می باشد.

امروز می خواهیم در این مطلب انواع کامپوزیت های دندان را برای شما شرح دهیم تا شما با آن ها بیشتر آشنا شوید.

 

فروش کامپوزیت

 

انواع کامپوزیت دندان

  • کامپوزیت ماکروفیل (درشت دانه)
  • کامپوزیت میکروفیل (ریز دانه)
  • کامپوزیت هیبرید (میکرو هیبرید، نانو هیبرید)
  • نانو کامپوزیت ها

کامپوزیت های فوق در صعنت دندانپزشکی کاربرد بسیار بالایی دارد و هر کدام از آن ها مخصوص دندان های مختلف می باشد که برای خرید آن ها باید توجه داشته باشید.

مارک های معروف کامپوزیت دندان

بهترین مارک های کامپوزیت دندان Gradia، Geanial و Kuraray می باشد که این نوع کامپوزیت ها ساخت کشور ژاپن است.

مارک های دیگری هم وجود دارند که می توان به Cosmedent، M3 و Bisco اشاره کرد که جزء برندهای آمریکایی می باشد.

سایت دنسیس با فروش انواع کامپوزیت دندان باعث شده تا تمامی مراجعه کنندگان جهت خرید کامپوزیت مورد نظر خود به این سایت مراجعه نمایند.

چه نوع کامپوزیتی برای دندان های شما مناسب می باشد

برای پاسخ این سوال باید به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا با بررسی دندان های شما، تشخیص دهد تا چه نوع کامپوزیتی برای دندان های شما مناسب می باشد.

البته نصب کامپوزیت دندان بر روی دندان های هر فردی توصیه نمی شود و ممکن است که دندانپزشک مورد نظر تشخیص دهد که این کار باعث آسیب به دندان های شما می شود.

افرادی که سن بالایی دارند استفاده از کامپوزیت برای آن ها توصیه نمی شود و افرادی که دندان های نامرتبی دارند نصب کامپوزیت غیر ممکن می باشد.

شرایط نگهداری از کامپوزیت

پس از نصب کامپوزیت بر روی دندان های خود، چند روز طول می کشد تا کامپوزیت به دندان های شما عادت کند و در این روزها باید به خوبی از آن ها مراقبت نمایید

پس از آن باید به طور مرتب هر روز کامپوزیت های خود را با مسواک زدن تمیز نگه دارید تا باعث پوسیدگی آن ها و یا کدر شدن رنگ آن ها نشود

همچنین در مصرف مواد غذایی توجه داشته باشید و تا جایی که می توانید از مصرف نوشابه های گازدار و مواد غذایی سفت و سخت خودداری نمایید.

فروش کامپوزیت دندان

جهت خرید انواع کامپوزیت های دندان می توانید به قسمت محصولات سایت مراجعه کرده و کامپوزیت مورد نظر خود را سفارش دهید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات در مورد محصولات سایت، از مطالب سایت استفاده کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایت فروشگاه دنسیس، برترین سایت در زمینه فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ مش باشد و شما می توانید انواع محصولات پزشکی و دندانپزشکی را از این سایت خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی سلامت دندان ها

انصراف از نظر