شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

اهمیت کامپوزیت دندان

اهمیت کامپوزیت دندان

اهمیت کامپوزیت دندان

اهمیت کامپوزیت دندان امروزه بسیار مهم می باشد و با پیدایش کامپوزیت ها بسیاری از مشکلات دندان ها برطرف شد و روز به روز این حرفه پیشرفت کرد.

در گذشته که کامپوزیت ها هنوز وارد بازار نشده بودند مردم با مشکلات بسیاری برای دندان های خود مواجه می شدند و برای درمان آن هیچ راهی وجود نداشت.

کامپوزیت ها یک نوع ماده خمیری شکل می باشند که بر روی دندان ها گذاشته می شوند تا دندان های شما را به طور مرتب و زیبا نشان دهد.

از کامپوزیت ها در برخی از موارد برای زیبایی دندان ها استفده می شود و رنگ های مختلفی دارد که می توانید با توجه به نوع سلیقه خود آن را انتخاب نمایید.

با ظهور کامپوزیت ها مردم توانستند لبخند زیباتری داشته باشند و امروز اهمیت کامپوزیت دندان به شدت در جامعه دنداپزشکی احساس می شود.

با وجود کامپوزیت دندان، درمان دندان ها امکان پذیر شد و مردم برای رفع مشکلات دندان های خود از کامپوزیت ها استفاده می کردند.

 

کامپوزیت

مزایای کامپوزیت دندان

  • پوشاندن فاصله زیاد میان دندان ها
  • پوشاندن ترک خوردگی دندان
  • پوشاندن شکستی دندان
  • داشتن لبخندی زیبا
  • مرتب نشان دادن دندان ها
  • پوشاندن پوسیدگی دندان

با وجود کامپوزیت ها می توان تمامی اشکالات فوق را برطرف نمایید و یک لبخند زیبا داشته باشید.

انواع کامپوزیت دندان

همان طور که در مطالب قبل گفتیم، کامپوزیت ها به چند دسته ی ماکروفیل، میکروفیل، هیبرید و نانو کامپوزیت تقسیم بندی می شوند.

هر کدام از کامپوزیت های فوق مزایا و معایبی دارند و برای خرید حتما به یک دندانپزشک مراجعه نمایید تا شما را در این مورد راهنمایی نماید.

در برخی از موارد برای نصب کامپوزیت ها شاید لازم باشد تا مقداری کمی از دندان های شما تراشیده شوند تا کامپوزیت در جای خود قرار گیرد.

پس از نصب کامپوزیت چند روز طول می کشد تا دهان و دندان ها شما به آن عادت کند و چند روز طول میکشد تا کامپوزیت در دهان شما جا بیوفتد.

در هنگام نصب کامپوزیت حتما به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا تشخیص دهد که چه نوع کامپوزیتی برای دندان های شما مناسب می باشد.

 

تاثیر بهداشت دهان و دندان بر روی کامپوزیت ها

بهداشت دهان و دندان اهمیت بالایی بر روی کامپوزیت دندان دارد و رعایت بهداشت دهان و دندان باعث می شود تا کامپوزیت عمر بیشتری داشته باشد.

همچنین رعایت رژیم غذایی و مصرف نکردن مواد غذایی مضر بر روی سلامت کامپوزیت ها تاثیر گذار می باشد و بهتر است که این موارد را رعایت نمایید.

استفاده از نخ دندان، مسواک و دهان شویه به طور مرتب می تواند باعث سلامتی کامپوزیت ها شود و از پوسیدگی آن ها جلوگیری می کند.

کامپوزیت های دندان مقاومت و استقامت کمتری نبست به دندان ها دارد و نباید با آن ها جسم های سفت و سخت را له و یا بجوید و این کار باعث می شود تا به کامپوزیت آسیب برسد.

اگر مراقبت از کامپوزیت ها را جدی نگیرید می تواند به لثه های شما آسیب وارد کند که باعث می شود تا دندان های شما دچار پوسیدگی شود.

 

برای خرید کامپوزیت دندان حتما به انواع و مارک های آن دقت داشته باشید تا در موقع خرید دچار اشتباه نشوید.

اگر در مورد کامپوزیت ها اطلاعات کمی دارد و قصد خرید آن را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای خرید کامپوزیت دندان می توانید به فروشگاه دندانپزشکی سایت دنسیس مراجعه نمایید تا در ضمن کسب اطلاعات بتوانید بهتر نوع کامپوزیت را خریداری نمایید.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ مشتریان بسیاری دارد و این نشان از اعتماد شما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سایت و خریداری آن ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: 11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها

انصراف از نظر