شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

کامپوزیت دندان های پوسیده

کامپوزیت دندان های پوسیده

کامپوزیت دندان های پوسیده

کامپوزیت دندان های پوسیده یکی از راه هایی است که می توان پوسیدگی دندان های خود را بپوشانید و با این کار می توانید دندان های خود را سالم نشان دهید.

پوسیدگی دندان یکی از مشکلاتی است که نمای دندان را خراب می کند و این کار باعث می شود تا سفیدی دندان شما بر اثر پوسیدگی از بین برود.

اما با وجود کامپوزیت های دندان می توان این مشکل را برطرف کرد و می توان همچنان لبخند زیبایی داشت و دندان های سفیدی داشته باشید.

علاوه بر کامپوزیت دندان های پوسیده، می توان از آن ها در پوشاندن ترک خوردگی دندان، شکستگی دندان و فاصله میان دندان ها استفاده کرد.

 

کامپوزیت

 

آیا کامپوزیت دندان دچار پوسیدگی می شود؟

یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد آن را جدی نمی گیرند این است که کامپوزیت دندان پوسیده نمی شود و می توان تا آخر عمر از آن ها استفاده کرد.

کامپوزیت ها مانند دندان ها اگر به آن ها رسیدگی نشود پوسیده می شود و در صورت پوسیدگی باید آن ها را تعویض کنید که این یک هزینه ی جدا در بر دارد.

کامپوزیت دندان های پوسیده فقط باعث می شود تا پوسیدگی دندان های شما پوشیده شود و اگر به کامپوزیت ها اهمیت ندهید مانند دندان ها پوسیده می شوند.

در برخی از موارد اگر کامپوزیت های خورد را تمیز نگه ندارید و آن ها باعث پوسیدگی شوند، این پوسیدگی می توند به لثه های شما آسیب وارد کند.

بهداشت کامپوزیت ها

برای بهداشت کامپوزیت ها بهترین وسیله مسواک می باشد و بهتر است برای استفاده از مسواک هایی با برس نرم استفاده کنید تا به کامپوزیت ها آسیب وارد نشود.

شما برای تمیزی کامپوزیت ها پس از هر وعده غذایی باید با مسواک آن ها را شست و شو دهید تا کامپوزیت های شما تا سال های زیادی بر روی دندان ها شما باشد.

برای تمیزی بهتر می توانید از نخ دندان و دهان شویه ها استفاده کنید که تاثیر بسیار زیادی در تمیزی دارد و عمر کامپوزیت را افزایش می دهد.

در کنار بهداشت کامپوزیت ها بهتر است که مصرف مواد غذایی مانند نوشابه های گازدار را به حداقل برسانید تا باعث خرابی کامپوزیت ها نشود.

خرید کامپوزیت دندان

شما برای خرید کامپوزیت دندان باید اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشید تا بهترین نوع و مارک آن را بتوانید خریداری نمایید.

کامپوزیت های دندان انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها کاربرد و رنگ های متنوعی دارد و در خرید آن ها باید نهایت دقت را داشته باشید.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان و همچنین فروش بلیچینگ فعالیت می کند و شما می توانید برای خرید این محصولات به سایت دنسیس مراجعه نمایید.

سایت دنسیس یک سایت مرجع در زمینه فروش محصولات پزشکی و دندانپزشکی می باشد و تمامی محصولات به مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و یا با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: بهترین سن درمان تخصصی ارتودنسی در دختران و پسران

انصراف از نظر