شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروش بلیچینگ دندان اینترنتی

فروش بلیچینگ دندان اینترنتی

فروش بلیچینگ دندان اینترنتی

فروش بلیچینگ دندان اینترنتی توسط فروشگاه دنسیس، که جزء بهترین و معتبر ترین فروشگاه های ارائه محصولات دندان پزشکی در ایران است، انجام می شود.

شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی محصولات مد نظر خود را از جمله بلیچینگ دندان را از سایت دنسیس خریداری کنید.

فروشگاه دنسیس ارائه دهنده بهترین مارک محصولات دندان پزشکی که شامل فروش بلیچینگ دندان، فروش کامپوزیت دندان، لمینت دندان و... با مناسب ترین قیمت ها می باشد.

یکی از جنبه های مهم زیبایی ظاهر افراد، داشتن لبخندی زیبا با دندان هایی سفید و یکدست است که امروزه افراد زیادی به دنبال کسب این زیبایی هستند.

در واقع افرادی که دارای دندان هایی سفید و یکدست هستند اعتماد به نفس بیشتری دارد و به خاطر ظاهر نا مناسب دندان های خود حین صحبت کردن نگرانی ندارند.

اما برخی افراد به دلیل استفاده از بعضی از مواد غذایی مانند ادویه جات خاص، نوشابه، قهوه و یا بدرنگی های ژنتیکی همینطور رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، دندان هایشان ظاهر بدی پیدا کرده است.

از این رو به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند دندان هایشان را ترمیم کنند و ظاهر مناسبی به آنها ببخشند، امروزه راه های زیادی برای ترمیم دندان های زرد و بدرنگ وجود دارد.

از راه هایی که می توانید ظاهر مناسبی به دندان های خود بدهید انجام درمان بلیچینگ دندان است که باعث از بین بردن لکه ها و بدرنگی های دندان می شود.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که باعث شده افراد زیادی این روش درمانی را انتخاب کنند با دوام بودن آن است، همینطور نتایج بدست آمده از این روش بسیار چشمگیر تر از روش های دیگر می باشد.

در واقع در بلیچینگ دندان از محلولی به عنوان سفید کننده استفاده می شود که به مینای دندان نفوذ کرده و در کمتر از چند ساعت می توان نتیجه بسیار خوب و قابل توجه آن را مشاهده کرد.

بلیچینگ دندان می تواند دندان های بسیار زرد و جرم گرفته و حتی بد رنگی های ژنتیکی را هم از بین می برد و به شما دندان هایی زیبا و سفید می بخشد.

بلیچینگ دندان یکی از بی عارضه ترین روش های درمانی دندان ها است که تنها خطری که دارد حساسیت برخی افراد به آن است که دندان پزشک شما اطمینان حاصل خواهد کرد که این حساسیت حاد نیست.

این حساسیت معمولاً در ساعت های اولیه پس از درمان مشخص می شود که به تدریج و با استفاده از کرم رفع حساسیت محو خواهد شد و جای نگرانی نیست.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس همواره به دنبال اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز از خرید محصولات این فروشگاه می باشد، شما عزیزان می توانید کیت بلیچینگ مد نظر خود را با بهترین مارک و بهترین قیمت از این فروشگاه تهیه نمایید.

 

بلیچینگ دندان

 

روش های استفاده از بلیچینگ دندان

به صورت کلی دو روش برای استفاده از بلیچینگ دندان وجود دارد: بلیچینگ دندان در منزل، بلیچینگ دندان در مطب

انجام بلیچینگ دندان در منزل به طور متوسط حدود دو تا سه هفته طول می کشد اما در مطب این فرآیند حدود پانزده تا سی دقیقه زمان لازم دارد.

بسیاری از افراد فکر می کنند که بلیچینگ دندان همان جرم گیری دندان است اما بلیچینگ دندان با جرم گیر متفاوت است که ما در مطلب زیر به آن می پردازیم.

تفاوت بلیچینگ دندان و جرم گیری

در واقع بلیچینگ دندان و جرم گیری دندان هردو دارای هدف مشترکی هستند اما در حقیقت با هم تفاوت دارند.

جرم گیری یک روش درمانی ساده است که دندان پزشک لایه های سطحی و زرد رنگ روی دندان را ساییده و لکه ها و زردی ها را بر طرف می کند.

اما بلیچینگ دندان همانطور که گفتیم یک محلول سفید کنده است که به مینای دندان نفوذ می کند و زردی ها و لکه های روی دندان ها را از بین می برد.

اما مهم ترین تفاوت آن ها ماندگاری آنها است، در واقع جرم گیری زیاد پایدار نبوده و در اکثر مواقع نیاز به جرم گیری مجدد وجود دارد اما در بلیچینگ دندان این روش ماندگاری بالایی دارد و این روش به شما دوستان عزیز پیشنهاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما می توانید در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: فروش بلیچینگ دندان قیمت مناسب

انصراف از نظر