شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

تعویض کامپوزیت ها

تعویض کامپوزیت ها

تعویض کامپوزیت ها

آیا لازم است تا کامپوزیت ها را تعویض کنیم؟ تعویض کامپوزیت ها به چه دلیل صورت می گیرد؟ تعویض کامپوزیت چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افرادی که از کامپوزیت استفاده می کنند این سوال برایشان پیش می آید که آیا لازم است پس از مدتی برای تعویض کامپوزیت دندان اقدام کنم؟

پاسخ در اولین نگاه خیر می باشد و اگر کامپوزیت شما سالم باشد می توانید تا سال های زیادی از آن ها بدون مشکل استفاده نمایید.

شما اگر نکات بهداشتی را برای تمیز نگه داشتن کامپوزیت ها رعایت نمایید می توانید تا سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید.

اما در برخی از موارد لازم است تا کامپوزیت ها تعویض شوند و در ادامه دلایل تعویض کامپوزیت ها را برای شما شرح می دهیم.

 

دلایل تعویض کامپوزیت ها

کامپوزیت ها به اندازه ی دندان ها مقارم نیستند و خیلی زودتر از دندان ها ممکن است پوسیده شوند و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنید این اتفاق به سرعت میافتد.

در صورتی که کامپوزیت های شما پوسیده شود باید برای جایگزین کردن آن ها اقدام نمایید و عدم انجام این کار ممکن است به لثه های شما آسیب وارد کند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تا شما کامپوزیت های خود را عوض کنید، شکستگی تا ترک خوردگی کامپوزیت ها می باشد.

شکستگی یا ترک خوردگی کامپوزیت ها شکل ظاهری آن ها را خراب می کند و می تواند فرم نا مناسبی به دندان های شما بدهد.

 چگونگی تعویض کامپوزیت ها

برای تعویض کامپوزیت ها شما باید ابتدا باید به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا دندان ها و کامپوزیت های شما را مورد بازبینی قرار دهد.

سپس شما باید برای خرید کامپوزیت اقدام نمایید که برای این کار می توانید به فروشگاه دندانپزشکی دنسیس مراجعه کنید.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان، فروش بلیچینگ و دیگر محصولات پزشکی فعالیت می نماید.

پس از خرید کامپوزیت دندان باید دوباره یک دندانپزشک متخصص مراجعه کنید تا کامپوزیت های قبلی را برداشته و کامپوزیت های جدید را جایگزین نماید.

 

کامپوزیت

 

بهداشت کامپوزیت ها

یکی از راه هایی که با رعایت کردن آن می توانید از کامپوزیت های خود مراقبت نمایید این است که به طور مرتب به بهداشت آن ها اهمیت دهید.

شما باید مانند دندان های خود به کامپوزیت ها اهمیت دهید و پس از هر وعده غذایی آن ها با مسواک تمیز نمایید و حتی می توانید از نخ دندان برای تمیزی بیشتر استفاده کنید.

شما با کامپوزیت ها می توانید لبخندی زیبا داشته باشید و کامپوزیت ها امروزه اکثر مشکلات خرابی های دندان را پوشش می دهد.

در موقع خرید کامپوزیت دندان حتما به مارک و نوع آن توجه داشته باشید و هر نوع از کامپوزیت دندان کاربرد خاص خود را دارد.

پیشنهاد می کنیم که برای خرید کامپوزیت دندان ابتدا در مورد آن تحقیق نمایید و سپس اقدام به خرید آن نمایید تا در موقع خرید دچار مشکل نشوید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از مطالب این سایت استفاده نمایید و برای پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: ونیر سرامیکی

انصراف از نظر