شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروش بلیچینگ وایت اسمایل

فروش بلیچینگ وایت اسمایل

فروش بلیچینگ وایت اسمایل

فروش بلیچینگ وایت اسمایل در فروشگاه دندان پزشکی، با استفاده از این مارک بلیچینگ دندان دیگر نگران تغییر رنگ دندان های خود نباشید.

بلیچینگ وایت اسمایل با 40% پراکسید هیدروژن (32% مخلوط) برای سفید کردن دندان های شما بسیار مناسب می باشد.

اگر می خواهید دندان های خود را در منزل سفید کنید ما به شما استفاده از پک بلیچینگ دندان وایت اسمایل رو پیشنهاد می کنیم.

 بلیچینگ وایت اسمایل یکی از پرمصرف ترین محصولات در زمینه زیبایی دندان در ایران می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

فروش بلیچینگ وایت اسمایل در معتبرترین فروشگاه دندان پزشکی فقط به دلیل اطمینان از کیفیت بالای این محصول می باشد.

اگر می خواهید به سرعت به نتیجه دلخواه خود برسید و پیشنهاد می کنیم حتما بلیچینگ وایت اسمایل را انتخاب کنید تا از قدرت سفیدکنندگی آن شگفت زده شوید.

 بیشتر بخوانید: اهمیت کامپوزیت دندان، فروش کامپوزیت دندان، فروش بلیچینگ

نحوه استفاده بلیچینگ وایت اسمایل

نحوه استفاده از بلیچینگ وایت اسمایل بسیار راحت و آسان می باشد به طوری که کمترین وقت را صرف استفاده از این محصول خواهید کرد.

برای استفاده از وایت اسمایل کافیست آن را در طی سه یا چهار جلسه 15 الی 20 دقیقه برروی دندان های خود قرار دهید.

پس از استفاده در سه یا چهار جلسه نتایج سفیدکنندگی بلیچینگ وایت اسمایل را مشاهده خواهید کرد، ما بهترین محصول را برای شما به ارمغان آورده ایم.

فروشگاه دندان پزشکی دنسیس فروش بلیچینگ وایت اسمایل با قیمت بسیار مناسب برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است.

 

بلیچینگ تک سرنگ وایت اسمایل

 

دلیل استفاده از بلیچینگ دندان چیست؟

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ملاک های زیبایی افراد داشتن دندان های سفید و مرتب می باشد.

بالطبع اگر دندان های شما دچار تغییر رنگ شده باشند اگر به آن ها رسیدگی نکنید بسرعت دچار پوسیدگی خواهند شد.

مسواک یکی از راه های ابتدایی اما مهم برای حفظ سلامتی دندان ها می باشد، اما وقتی که کار از کار گذشته باشد مسواک کاری از پیش نمی برد.

اما اگر به موقعه متوجه تغییر رنگ دندان های خود بشوید می توانید با استفاده از راهکاری هایی مانند مسواد و بلیچینگ دندان معتبر رنگ سفید را به دندان های خود برگردانید.

برای استفاده از بلیچینگ دندان دو راه پیش پای شما قرار دارد، راه اول اینکه به مطب دندان پزشک مراجعه کرده و از پزشک بخواهید دندان های شما را سفید کند.

راه دوم اینکه خودتان دست بکار شده و با استفاده از روش سفید کردن دندان در منزل به همراه یک مارک معتبر سفیدی را به دندان های خود هدیه کنید.

یکی از معتبرترین بلیچینگ های موجود در دنیا بلیچینگ وایت اسمایل (bleaching whitesmile) که اکنون در فروشگاه دندان پزشکی ما نیز موجود می باشد.

امیدواریم با استفاده از این محصول دندان های شما زیبا تر از قبل شود، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انصراف از نظر