شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "فروردین"

ترمیم خود‌به‌خودی دندان‌های فاسد
ترمیم خود‌به‌خودی دندان‌های فاسد
دانشمندان بریتانیایی موفق به ساخت مواد جدیدی شده‌اند که می‌توان آن را درون دندان‌های تخریب شده قرار داد تا دنتین،‌ماده سخت و استخوان مانند دندان‌ها را ترمیم کند. براساس گزارش ساينس الرت، اين ماده جديد درست مانند مواد عادي كه براي پركردن فضاهاي خالي درون دندان‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند،‌درون دندان تزريق شده و با استفاده از نور ماورا بنفش سخت مي‌شوند
عصب‌کشی دندان خاطره می‌شود
عصب‌کشی دندان خاطره می‌شود
محققان دانشگاه هاروارد و دانشگاه ناتینگهام در پروژه‌ای جدید قصد دارند با استفاده از درمان سلول بنیادی، نیاز به عصب‌کشی دندان را پایان بخشیده و مسیر جدیدی را به جهان دندانپزشکی معرفی کنندبه نقل ازپاپیولارساینس، دندانپزشکان سالانه صدها میلیون پوسیدگی دندان را با خالی کردن دندان و پر کردن آن درمان می‌کنند.
وجود ماده سمی و سرطانزا در برند مشهور خمیر دندان
وجود ماده سمی و سرطانزا در برند مشهور خمیر دندان
قبل از خرید محصولات بهداشتی کمی بیشتر فکر کنید؛ موادی در آن‌ها وجود دارد که سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. مردم تصور می‌کنند محصولات ضدباکتری (آنتی باکتریال) مثل خمیردندان‌ها برای سلامتی‌شان مفیدند. اما همین خمیردندان حاوی ماده‌ای سمی موسوم به “تری‌کلوزان” است. موضوع نگران‌کننده‌تر این است که تری‌کلوزان در بسیاری از محصولات بهداشتی مثل صابون‌ها، دئودرانت‌ها و حتی اسباب‌بازی‌ها و کیسه‌های زباله یافت می‌شود.
کلاهبرداری با کارت تخفیف دندانپزشکی
کلاهبرداری با کارت تخفیف دندانپزشکی
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:فروش کارت تخفیف دندانپزشکی از طریق تماس تلفنی اعتبار ندارد و کلاهبرداری است.برخی از هموطنان همدانی اظهار دارند که در طول روز اشخاصی با منزل آنها تماس می‌گیرند و کارت تخفیف خدمات دندانپزشکی را برایشان معرفی می‌کنند.تماس‌گیرندگان ادعا دارند که افراد در قبال پرداخت ۳۶ هزار تومان پول نقد می‌توانند کارتی را دریافت کنند که ۳۰ تا ۴۰ درصد هزینه دندانپزشکی را در مراکز بهداشتی و درمانی کاهش دهد.
کامپوزیت
کامپوزیت
یکی از روش های لمینت دندان، کامپوزیت می باشد که یک نوع ماده ی خمیر مانند می باشد که برای ترمیم پویسیدگی دندان ها و زیبایی آن از استفاده می شود. برای انجام این کار دندان ها را به میزان بسیار کمی میتراشند و در برخی موارد نیاز به انجام این کار نمی باشد و پس از آن وارد مرحله ی بعد می شوند. امروزه کامپوزیت دندان به کمک مردم آمده است به طوری که اگر شما میخواهید پوسیدگی و خرابی های دندان خود را بپوشانید یا آن ها را ترمیم کنید، می توانید از این روش استفاده نمایید.
لمینت دندان
لمینت دندان
لمینت دندان معجزه ای است برای افرادی که از داشتن یک لبخند زیبا به خاطر شکل و رنگ بد دندان های خود محروم هستند. لمینت پوسته نازکی است که بر اساس نیاز هر فرد طراحی شده که در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود.لمینت دندان یا ونیر پرسلین با آنکه دارای جنس ظریف و شیشه ای مانند می باشد اما در عین حال دارای استحکام بسیار بالا می باشد.
لمینت سرامیکی
لمینت سرامیکی
لمینت سرامیکی یکی از درمان های دندان پزشکی زیبایی است که بسیار موثر در زیبایی چهره فرد خواهد بود و خنده وی را اصلاح خواهد کرد. کار نصب لمینت دندان برای بیمار در کلینک های دندان پزشکی توسط پزشک زیبایی دندان انجام می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای این که بتوانید از این راهکار برای زیبا کردن دهان و دندان های خود استفاده کنید ابتدا باید در رابطه با لمینت دندان اطلاعاتی بدست آورید.