شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

روکش دندان
روکش دندان
روکش دندان یکی از مشهورترین راهکار ها برای ترمیم دندان هایی است که ساختار آن ها براثر پوسیدگی حجم قابل توجهی را از دست داده اند. همچنین دندانی که به دلیل اینکه مورد درمان کانال ریشه (عصب کشی) قرار قرار گرفته ویا نازک شدن جداره، احتمال شکسته شدن شان وجود دارد که با استفاده از این نوع روکش هاترمیم و بازسازی می شوند. یکی از عوامل تخریب دندان ها بر اثر پوسیدگی، تغذیه نامناسب فرد است و با وارد آوردن ضربه ای نیز ممکن است دندان را دچار شکستگی کند.
بهداشت دندان ها
بهداشت دندان ها
بسیاری از مردم بهداشت دندان ها را جدی نمی گیرند و نمی دانند که اگر بهداشت دندان ها را جدی نگیرند خسارت های جبران ناپذیری به دندان های آن ها وارد می شود.بهداشت دهان و دندان بسیار مهم می باشد و برای آن که دندان های سالم و براق داشته باشید باید پس از هر وعده غذایی، دندان خود را مسواک بزنید.مسواک زدن اهمیت بالایی برای سلامتی دندان ها دارد و همچنین روش مسواک زدن بسیار مهم می باشد و باید به صورت اصولی این کار را انجام دهید.
مواد معدنی مورد نیاز دندان ها
مواد معدنی مورد نیاز دندان ها
نوع تغذیه فرد رشد دندان ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد، رژیم غذایی نامناسب می تواند احتمال ریسک ابتلا به انواع بیماری های دندانی را افزایش دهد.یکی از مهم ترین بیماری ها یا مشکلاتی که می تواند برای یک فرد پیش بیایید پوسیدگی است، که اگر به موقعه دندان مورد درمان قرار نگیرد، نیاز به درمان کانال ریشه پیدا می کند.برای جلوگیری از ابتلا به چنین مشکلاتی و بهبود وضعیت دندان های خود بهتر است مواد معدنی مورد نیاز دندان ها برای سالم ماندن را بشناسید.
دندان عقل
دندان عقل
امروز بحث های بسیاری در مورد دندان عقل وجود دارد که به طور مثال این دندان در چه سنی رشد می کند و یا آیا این دندان را باید کشید. ما امروز می خواهیم در مورد دندان عقل مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم تا آخر با ما همراه باشید. دندان عقل سومین دندان آسیا می باشد و این دندان دیرتر از بقیه ی دندان ها رشد می کند و مابین سنین 16 تا 25 سال شروع به بیرون زدگی می کند. بعضی از مردم با دندان عقل خود مشکلی ندارند اما بسیاری از افراد هستند که با رویش این دندان، مشکلاتی را برای دهان و دندان آن ها به وجود می آورد.
لمینت کامپوزیتی
لمینت کامپوزیتی
لمینت کامپوزیتی یا همان کامپوزیت است که یکی از راه های سفید و ترمیم کردن دندان های شکسته ویا پوسیده می باشد.یکی از سوالاتی که بیشتر مراجعه کنندگان جهت سفید و ترمیم کردن دندان دارند این است که لمینت کامپوزیتی و سرامیکی چه تفاوت هایی بایکدیگر دارند؟لمینت کامپوزیتی یا ونیز کامپوزیت پوششی است که در یک جلسه به توسط دندان پزشک متخصص بروری دندان ها نصب می شود و درهمان جلسه کامل می شود.
انواع کامپوزیت دندان
انواع کامپوزیت دندان
کامپوزیت دندان انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد و در ادامه انواع کامپوزیت دندان و کاربرد آن ها را برای شما شرح می دهیم.امروزه بسیاری از مردم برای زیبایی و ترمیم دندان های خود از انواع کامپوزیت دندان استفاده می کنند و با این کار می توانند عیب های دندان خود را بپوشانند.در سال های مختلف و از گذشته تا کنون کامپوزیت هایی وارد بازار شدند و هر کدام کاربرد، معایب و مزایای خاص خود را دارند.