شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

نانو کامپوزیت
نانو کامپوزیت
پس از کامپوزیت های ماکروفیل، میکروفیل و هیبرید، نانو کامپوزیت ها به بازار آمدند تا تمامی مشکلات کامپوزیت های قبلی را برطرف کند.کامپوزیت هایی که نام بردیم در حال حاضر هم در صنعت دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند اما هر کدام از آن ها مزایا و معایبی دارند.نانو کامپوزیت ها بهترین و مقاوم ترین نوع کامپوزیت می باشد که جدیدترین نوع کامپوزیت ها محسوب می شود و کاربرد زیادی دارد.کامپوزیت های قبلی اکثرا مورد استفاده در دندان های جلویی بودند و برای دندان های عقب مناسب نبودند و به همین منظور نانو کامپوزیت ها ساخته شدند.
لمینت دندان معجزه زیبایی
لمینت دندان معجزه زیبایی
لمینت دندان معجزه زیبایی است برای افرادی که از داشتن یک لبخند زیبا به خاطر شکل و رنگ بد دندان های خود محروم هستند.لمینت پوسته نازکی است که بر اساس نیاز هر فرد طراحی شده که در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود.لمینت تخصصی دندان یا ونیر پرسلین با آنکه دارای جنس ظریف و شیشه ای مانند می باشد اما در عین حال دارای استحکام بسیار بالا می باشد.
ارتودنسی پیشگیری (Interceptive Orthodontics)
ارتودنسی پیشگیری (Interceptive Orthodontics)
ارتودنسی پیشگیری علم تشخیص ناهنجاری های دندانی (شامل دندانهای کج، شلوغ، مشکلات فک یا مجموعه ای از آنها) و مداخله درمانی برای هدایت دندان به محض درآمدن آن می باشد. با درمان اولیه به روش ارتودنسی پیشگیری می توان از درمان های شدید ارتودنسی در آینده جلوگیری کرد.
کامپوزیت دندان چیست؟
کامپوزیت دندان چیست؟
کامپوزیت دندان چیست؟ یکی از راه های ترمیم و سفید کردن دندان ها استفاده از راهکاری به نام کامپوزیت دندان می باشد.در مراحل نصب کامپوزیت دندان معمولاً به مقدار بسیار کمی دندان ها تراش داده می شوند اما در بعضی موارد نیازی به این کار نمی باشد.اکنون کامپوزت روشی مقرون به صرفه نسبت به دیگر روش ها به کمک مردم آمده تا پوسیدگی و خرابی ها دندان خود را بپوشانند.
سلامت کامپوزیت ها
سلامت کامپوزیت ها
بسیاری از کسانی که از کامپوزیت ها استفاده می کنند نمی دانند که سلامت کامپوزیت ها به چه عواملی بستگی دارد و برای طول عمر بیشتر کامپوزیت ها چه باید کرد.کامپوزیت ها یه نوع مواد خمیری می باشند که بر روی دندان ها گذاشته می شود و پس از مدتی در جای خود ثابت می ماند و به دندان می چسبد.از کامپوزیت ها ها برای پوشاندن خرابی های دندان های جلویی و عقبی استفاده می شود و باعث می شود تا مشکلات دندان های شما نمایان نشود.
لمینت دندان چیست؟
لمینت دندان چیست؟
شاید تا به حال کلمه لمینت دندان یا ونیر پرسلینی به گوشتان رسیده باشد اما نمی دانید کاربرد لیمنت دندان چیست؟ ما در این مطلب می خواهیم درباره لیمنت دندان و کاربرد آن به شما دوستان عزیز توضیح دهیم، با ما همراه باشید.همان طور که می دانید در جامعه امروز بیشتر افراد در زمینه زیبایی فعالیت های بسیاری انجام می دهند.دندان ها یکی از مهم ترین بخش زیبایی صورت انسان است، داشتن دندان هایی مرتب و سفید موردی مهم برای زیبایی لبخند است.
بهداشت کامپوزیت ها
بهداشت کامپوزیت ها
اگر دندان های خود را کامپوزیت کرده اید بهتر است که بهداشت کامپوزیت ها را جدی بگیرید و عدم رعایت آن می تواند به دندان های شما آسیب وارد نماید.بهداشت کامپوزیت ها مانند بهداشت دندان ها مهم می باشند و هر چقدر به دندان های خود اهمیت می دادید باید به بهداشت کامپوزیت ها هم اهمیت دهید.بسیاری از کسانی که از کامپوزیت استفاده می کنند ممکن است به دلیل پوسیدگی دندان، شکستگی دندان، ترک خوردگی دندان و یا فاصله میان دندان ها از آن ها استفاده کند.