شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "مهر"

8 درمان طبیعی برای دندان درد
8 درمان طبیعی برای دندان درد
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، لیدوکائین همیشه بهترین مسکن برای آرام کردن درد دندان نیست، گاهی درمان های طبیعی و سنتی بهتر از هر داروی شیمیایی، درد دندان شما را آرام می کنند. هیچ دردی را نمی توانید با آن قیاس کنید؛ وقتی می گیرد، تمرکز، آرامش و حواس تان را فلج می کند و رمق انجام هیچ کاری را برای تان باقی نمی گذارد. دندان درد؛ همان دردی که بعید است بارها و بارها گریبان شما را نگرفته باشد و یک روز آرام را برای تان سیاه نکرده باشد. اگر برای آرام کردن دردهای گاه و بی گاه دندان، همیشه انواع مسکن ها و اسپری های بی حس کننده را در کابینت آشپزخانه نگه می دارید، این مطلب را بخوانید. ما برای آرام کردن درد شما، نسخه های طبیعی، ارزان و بی ضررتری را در اختیار داریم. پس به این نسخه ها اعتماد کنید و همه داروهای پرضرری که به خاطر ترس از دندان درد در خانه نگه داشته اید را دور بریزید.
نمایندگی فروش کامپوزیت دندان
نمایندگی فروش کامپوزیت دندان
فروشگاه دندانپزشکی دنسیس یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دندانپزشکی می باشد که یکی از قدرتمندترین نمایندگی فروش کامپوزیت دندان را در کشور دارد.همچنین از فروشندگانی که تمایل دارند تا محصولات پزشکی و دندانپزشکی خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند، می توانند به کارشناسان ما مراجعه نمایند.فروش کامپوزیت دندان به صورت آنلاین مزیت های فراوانی دارد و شما می توانید قبل از خرید آن، از مطالب سایت برای اطلاعات خود استفاده نمایید.کامپوزیت های دندان مارک ها و انواع مختلفی دارد و برای خرید آن حتما باید دقت لازم را داشته باشید تا کامپوزیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.
متخصص فروش بلیچینگ
متخصص فروش بلیچینگ
دنسیس معتبرترین فروشگاه دندانپزشکی ایران به عنوان متخصص فروش بلیچینگ دندان دربین مشتریان شناخته می شود.شما می توانید بلییچنگ با مارک های معتبر جهانی مانند بلیچینگ وایت اسمایل، با مناسب ترین قیمت ها را از این فروشگاه خریداری نمایید.ما همواره سعی میکنیم بهترین و معتبرترین لوازم دندانپزشکی را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهیم.
آشنایی بیشتر با کامپوزیت های فلو
آشنایی بیشتر با کامپوزیت های فلو
کامپوزیت flowable یکی از دسته‌های کامپوزیت‌های دندانی هستند که بواسطه ویژگی های هندلینگ، افزایش انقباص پلیمریزاسیون و کاهش خواص مکانیکی شناخته شده اند.با این حال، اگر شما روی یک مورد درباره‌ مواد دندانی حساب کنید، آن مورد تغییر خواهد کرد زیرا علم و دانش و تولید مواد دائما در حال پیشرفت و تغییر می باشد. اما بیایید نگاهی دقیق تر به این نوع کامپوزیت و اینکه چگونه می تواند برای کار شما مفید باشد، بیاندازیم.
سفید کردن دندان ها با بلیچینگ
سفید کردن دندان ها با بلیچینگ
یک لبخند روشن تر می خواهید؟ از بلیچینگ دندان استفاده کنید! سفید کردن دندان ها با بلیچینگ یکی از روش هایی است که امروزه بسیار پرکاربرد می باشد.امروزه روش های زیادی مانند جرم گیری، لمینت و... برای سفید کردن دندان ها استفاده می شود، اما یکی از معروف ترین روش ها بلیچینگ دندان می باشد.در این روش از محلولی که حاوی پراکسید می باشد به عنوان سفید کننده استفاده می شود، در روش بلیچینگ رنگ طبیعی به دندان ها بازگردانده می شود.
نصب کامپوزیت دندان
نصب کامپوزیت دندان
برای نصب کامپوزیت دندان شما باید به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا کامپوزیت ها به درستی نصب شوند و مشکلی برای دندان های شما پیش نیاید.برای نصب کامپوزیت دندان، ابتدا باید به مقدار خیلی کمی از دندان ها تراشیده شوند تا کامپوزیت ها به درستی در جای خود قرار گیرند.تراشیدن دندان باید به درستی انجام شود و اگر این کار به درستی انجام نشود ممکنه به مینای دندان های شما آسیب وارد شود که خسارت بسیار زیادی می باشد.البته در برخی از موارد نیاز به تراشیدن دندان ها نمی باشد و کامپوزت می تواند بدون تراشیدن دندان، بر روی آن ها نصب شود.
رزین کامپوزیت چیست
رزین کامپوزیت چیست
رزین کامپوزیت چیست ؟ کامپوزیت دندان نوعی رزین است که با درجات مختلف استحکام، پولیش پذیری و ضریب شکست نوری ساخته می شود. از آن برای ترمیم دندانهای پوسیده استفاده می شود، همچنین با تغییر رنگ دندانها یا تغییر شکل دندان ها، کامپوزیت ها نیز برای بهبود زیبایی لبخند مورد استفاده قرار می گیرند.زیرا رزین کامپوزیت از ماده ای به رنگ دندان های طبیعی انسان ساخته می شود، به کامپوزیت "ونیر کامپوزیت" نیز می گویند.