شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی در سر تا سر کشور ما رایج است. انتخاب محصولات پزشکی و دندان پزشکی با حساسیت های بسیار زیادی انجام می گیرد.

در کشور ما هر یک از مدل های این محصولات از برندهای مختلف ارائه می شوند و هر یک با قیمت به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. انواع این محصولات با تنوع بالایی در دسترس قرار می گیرند و به همین خاطر گاها انتخاب در میان آن ها کمی سخت خواهد بود. در این مقاله دنسیس برای انتخاب مناسب شما را راهنمایی میکنم.

 

بلیچینگ چیست؟

 

برای خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی ابتدا باید با ماهیت این محصولات آشنا شوید. هر یک از مدل های این محصولات در دنیای پزشکی و دندان پزشکی مدرن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و با افزایش تقاضا رو به رو شده اند.

 

انواع این محصولات برای سفید کردن دندان ها به کار برده می شوند و بخشی از فرایند زیبایی و سلامت دندان ها را تشکیل می دهند. به همین خاطر نیز استفاده از آن ها در میان خانم ها و آقایان رایج شده است.

 

دندان های شما در طولانی مدت با تغییر رنگ رو به رو می شود؛ مصرف غذاهای مضر، عدم توجه به استفاده از محصولات بهداشتی مانند مسواک و دهانشویه در طولانی مدت آسیب های بسیاری به ساختار ظاهری دندان ها وارد می کند و رنگ آن ها را کدر و زرد خواهد کرد. از این رو استفاده از انواع بلیچینگ در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

این محصولات در مدل های خانگی و دندان پزشکی ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

 

بلیچینگ چیست؟

 

 

روش بلیچینگ در کلینیک

 

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی و استفاده از آن در مراکز درمانی و دندان پزشکی با استفاده از مواد به خصوصی انجام می پذیرد. هر یک از این مواد ساختار منحصر به فردی دارند و فرایند بلیچینگ دندان را تخصصی تر خواهند کرد.

 

استفاده از مواد شیمیایی در مطب های دندان پزشکی با روش های تخصصی انجام می پذیرد. به همین خاطر نیز برای خرید مواد مخصوص بلیچینگ در کلینیک ها باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. این مواد که بسیار غلیظ تر از مدل های خانگی هستند، باید حتما زیر نظر دندان پزشکان حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرند.

 

در این روش درمانی دندان ها با محلول های اسیدی تماس داده می شوند و به همین خاطر باید علاوه بر بلیچینگ مواد جانبی مورد استفاده در این فرایند نیز خریداری شود.

 

پس از استعمال مواد از نورهای لیزری استفاده می کنند تا مواد مورد نظر به خوبی بر روی دندان ها تثبیت شوند. انجام این فرایند تا 3 الی 4 روز زمان می برد و هر یک از این جلسات نیز بین 1 تا نیم ساعت زمان طول می کشند.

 

بلیچینگ برای دندان در منزل

 

خرید قالب بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی در میان مواد خانگی این محصولات نیز انجام می گیرد. در صورتی که به هر دلیلی قصد رفتن به دندان پزشکی را ندارید، مواد بلیچینگ خانگی در دسترس شما قرار می گیرند. این مواد میزان ریسک پایین تری دارند و استفاده از آن ها در محیط منزل نیز بسیار ساده خواهد بود.

 

با استفاده از این مواد دندان های شما تا حدودی سفید می شوند. اما ماندگاری سفیدی دندان ها طولانی نیست. به همین خاطر باید مجددا برای ترمیم آن اقدام نمایید. خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی برای این روش ها با قیمت کمتری انجام می گیرد. از آن جا که این مواد چندان تخصصی نیستند، با هزینه مناسب تری نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرند.  

 

خرید بلیچینگ فوری

 

خرید قالب بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی برای انجام خدمات فوری نیز میسر می باشد. هر یک از این مواد به عنوان هیدروژن پراکسید نیز در دنیای صنعت معرفی می شوند و از اهمیت بسیار زیادی در این عرصه برخوردار هستند.

این مواد نیز چندان پایدار نیستند و نیاز به ترمیم مجدد خواهند داشت. برای خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی باید حتما به مدل و نوع این مواد دقت داشته باشید و بر این اساس خرید هر یک را انجام دهید.

 

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی بر اساس نیازهای مشتریان انجام می گیرد. هر یک از این محصولات طبی و درمانی روش استفاده به خصوصی دارند و به همین خاطر نیز به میزان قابل توجهی به کار برده می شوند. این محصولات دسته بندی های به خصوصی دارند.

 

این بلیچینگ ها به صورت کاربردی تولید شده و در دسترس قرار می گیرند و خرید آن ها به سادگی انجام می شود. برای خرید هر یک از مدل های این محصولات باید به هزینه خرید آن ها نیز دقت داشته باشید. در صورتی که هر یک از آن ها برای مصارف بیمارستانی و کلینیکی خریداری می شوند، باید به قیمت عمده آن ها دقت داشته باشید.

 

در حین خرید هر یک کیفیت این محصولات را نیز در نظر بگیرید. شما می توانید، هر یک از آن ها را از مراکز خرید معتبر و از برندهای مختلف خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید: روکش های دندانی و دلایل نیاز به آنها

 

 

بلیچینگ

 

 

تعیین قیمت بلیچینگ

 

برای خرید هر یک از این محصولات قیمت به خصوصی تعیین می شود. هزینه خرید آن ها بر اساس نحوه کاربرد و نوع و مدل این محصولات تعیین می شود. در صورتی که مدل های خانگی آن ها را خریداری کنید، قیمت کار کمی کمتر محاسبه می شود.

 

قیمت مدل های کلینیکی این محصولات کمی بیشتر تعیین می شود. قیمت خرید آن ها به صورت عمده و جزیی متفاوت است. هر مدل از این محصولات اینترنتی نیز سفارش داده می شوند و خرید و فروش آنلاین هر یک نیز میسر خواهد بود.

 

جمع بندی

 

در این مطالب در خصوص خرید هر یک از مدل های بلیچینگ دندان اطلاعاتی به دست آورده و مزایا و معایب این محصولات و ویژگی های کاربردی آن ها نیز در تعیین هزینه خرید این اقلام تاثیر گذار می باشند. شما می توانید، آن ها را به سادگی انجام دهید.

 

تهیه و خرید آن ها بر اساس نیازهای مشتریان انجام می گیرد. شما می توانید، انواع دسته بندی های آن ها را به صورت پک خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این محصولات از بهترین اقلام دندان پزشکی محسوب شده و جایگزین انواع روش های ترمیم و زیبایی دندان شده اند.

 

با ما همراه باشید: بلیچینگ دندان چیست

انصراف از نظر