شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

کامپوزیت دندان های جلو

کامپوزیت دندان های جلو

کامپوزیت دندان های جلو

اولین کامپوزیت هایی که سال های گذشته وارد صنعت دندانپزشکی شد، فقط برای استفاده در دندان های جلو بود و فقط کامپوزیت دندان های جلو را پوشش می داد.

با کامپوزیت دندان های جلو دندان های عقب اگر نقصی داشتند نمی توانستند آن را ترمیم نمایند و فقط دندان های جلو را می توانستند پوشش دهند.

با گذشت سال ها، کامپوزیت های دیگری روانه بازار شدند و هر یک نقص های کامپوزیت قبلی را پوشش می دادند و هر کدام کاربرد خاص خود را داشت.

با کامپوزیت ها می توان نقص های دندان از جمله شکستگی، پوسیدگی، ترک خوردگی و فاصله میان دندان ها را پوشاند و می توان یک لبخند زیبا داشت.

اگر از دندان ها به خوبی مراقبت نشود با بالا رفتن سن کم کم دندان ها پوسیده می شوند و سفیدی رنگ خود را از دست می دهند که ضعیف می شوند.

شما برای بازگرداندن سفیدی دندان های خود می توانید آن ها را جرم گیری و یا از کامپوزیت استفاده نمایید که برای جرم گیری باید یک لایه از دندان های شما تراشیده شوند.

اکثر افرادی که به این مشکل بر میخورند حاضر به تراشیدن دندان های خود نیستند و به کامپوزیت دندان روی میاورند که در برخی از موارد برای کامپوزیت دندان هم تراشیدن دندان لازم است.

  

 

کامپوزیت دندان های جلو

 

کامپوزیت دندان های عقبی

پس از گذشت سال و با پیشرفت تکنولوژیف دانشمندان موفق شدند تا علاوه بر کامپوزیت دندان های جلویی، کامپوزیت برای دندان های عقبی هم بسازند.

با ساخت کامپوزیت برای دندان های عقبی، می توان به طور کلی دندان های خود را کامپوزیت نمایید و از سفیدی دندان و لبخند خود لذت ببرید.

با پیدایش نانو کامپوزیت ها به دلیل شاخه های فشرده ای که دارند این کار را امکان پذیر کرده است و می توان به طور کلی نقص های دندان خود را بپوشانید.

 

نصب کامپوزیت برای دندان های جلویی و عقبی

قبل از نصب و خریداری کامپوزیت دندان حتما به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا با معاینه ی دندان های شما تشخیص دهد که چه کامپوزیتی مخصوص دندان های شما می باشد.

برای خریداری کامپوزیت دندان می توانید به فروشگاه دندانپزشکی دنسیس مراجعه نمایید و این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را به مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ دندان فعالیت بسیار زیادی دارد و در این زمینه مشتریان بسیار زیادی را جذب خود کرده است.

پس از خرید کامپوزیت دندان به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا کامپوزیت ها را به درستی بر روی دندان های شما نصب نماید.

پس از نصب کامپوزیت ها چند روز طول می کشد تا با دندان های شما یکی شوند و در این چند روز حتما از کامپوزیت های خود مراقبت نمایید.

مراقبت از کامپوزیت دندان

اگر شما به درستی از کامپوزیت های خود استفاده نمایید و بهداشت آن را رعایت نمایید می توانید تا سال های زیادی از کامپوزیت ها استفاده نمایید.

برای تمیزی و طول عمر بیشتر کامپوزیت ها بهتر است که پس از هر وعده غذایی آن ها را با مسواک تمیز کنید و برای تمیزی بیشتر می توان از دهان شویه و نخ دندان استفاده نمایید.

از کامپوزیت های خود مانند دندان هایتان مراقبت نمایید و در صورت عدم این کار کامپوزیت های شما به سرعت از بین می روند و باید برای تعویض آن ها اقدام نمایید.

شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت ها و محصولات دندانپزشکی، با کارشناسان ما تماس گرفته تا در این زمینه شما را راهنمایی نمایند.

جهت سفارش محصولات می توانید از فروشگاه ما بازدید نمایید و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات می توانید از مطالب سایت استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: دلایل استفاده از کامپوزیت دندان

انصراف از نظر