شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

نمایندگی فروش کامپوزیت دندان

نمایندگی فروش کامپوزیت دندان

نمایندگی فروش کامپوزیت دندان

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دندانپزشکی می باشد که یکی از قدرتمندترین نمایندگی فروش کامپوزیت دندان را در کشور دارد.

همچنین از فروشندگانی که تمایل دارند تا محصولات پزشکی و دندانپزشکی خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند، می توانند به کارشناسان ما مراجعه نمایند.

فروش کامپوزیت دندان به صورت آنلاین مزیت های فراوانی دارد و شما می توانید قبل از خرید آن، از مطالب سایت برای اطلاعات خود استفاده نمایید.

کامپوزیت های دندان مارک ها و انواع مختلفی دارد و برای خرید آن حتما باید دقت لازم را داشته باشید تا کامپوزیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قبل از خرید حتما به یک دندانپزشک مراجعه نمایید تا پس از معاینه ی دندان های شما، در مورد نوع کامپوزیت به شما مشاوره دهد تا بهترین کامپوزیت را انتخاب نمایید.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت یک روکش دندان پلیمری می باشد که از آن برای پوشاندن ترک خوردگی دندان، فاصله میان دندان ها، پوسیدگی دندان و شکستگی دندان استفاده می شود.

شما می توانید با نصب کامپوزیت، دندان های خود را به صورت مرتب نشان دهید و می توانید لبخندی زیبا داشته باشید و همچنین می توانید دندان های سفیدی داشته باشید.

با ظهور کامپوزیت ها اکثر مشکلات دندان ها را می توانید با آن ها برطرف کرد اما باید از کامپوزیت ها همانند دندان های خود مراقبت نمایید.

برای نصب کامپوزیت دندان لازم است تا یه لایه ی خیلی نازک از دندان های شما تراشیده شوند تا کامپوزیت به درستی در جای خود قرار گیرد.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس، بزرگتر فروشگاه آنلاین دندانپزشکی می باشد و برترین نمایندگی فروش کامپوزیت دندان را دارد و شما می توانید برای خرید محصولات پزشکی به این سایت مراجعه نمایید.

 

کامپوزیت

 

انواع کامپوزیت دندان

یکی از انواع کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان ماکروفیل می باشد که جزء اولین کامپوزیت های ساخته شده است و هنوز در بازار دنداپزشکی رواج دارد.

پس از آن در سال 1970 میلادی، کامپوزیت های میکروفیل به بازار آمدند که مزایای بیشتری نسبت به کامپوزیت ماکروفیل داشت اما معایبی هم داشت.

پس از آن، یک نوع کامپوزیت هیبرید در دو نوع میکرو و نانو وارد بازار شدند که ذراتی بین 10 تا 50 میکرومتر داشتند و بسیار مورد استقبال قرار گرفتند.

نانو کامپوزیت ها جدیدترین نوع کامپوزیت ها می باشند که با پیشرفته ترین تکنولوژی ساخته شده اند و نسبت به کامپوزیت های قبلی مقاومت و استقامت بیشتری دارد.

اکثر پزشکان و مصرف کنندگان، نانو کامپوزیت ها را بهترین نوع کامپوزیت می نامند و بیشتر مواقع از این نوع کامپوزیت ها برای دندان استفاده می نمایند.

بهداشت و سلامت کامپوزیت ها

کامپوزیت ها هم مانند دندان ها به مراقبت و نظافت نیاز دارند و اگر بهداشت آن ها را رعایت نکنید، کامپوزیت ها به سرعت پوسیده می شوند و باید آن ها را تعویض نمایید.

برای جلوگیری از این کار، دندان های خود را به طور مرتب مسواک بزنید و حدالامکان از مسواک هایی با برس نرم استفاده کنید تا به کامپوزیت آسیبی وارد نشود.

همچنین برای تمیزی بیشتر می توانید از دهان شویه ها و نخ دندان استفاده کنید و با این روش شما می توانید تا سال های زیادی از کامپوزیت خود استفاده نمایید.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس، برترین فروشگاه و نمایندگی فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ می باشد و شما می توانید برای خرید این محصولات، به سایت دنسیس مراجعه نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات دندانپزشکی و سفارش آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا در اولین فرصت شما را راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: 8 درمان طبیعی برای دندان درد

انصراف از نظر