شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

مهاجرت به زیرساخت جدید

مهاجرت به زیرساخت جدید

همراهان همیشگی دنسیس سلام

بعد از گذشت نزدیک به سه سال از تاسیس مجموعه دندانه و تغییر مدیریت شرکت، برآن شدیم که زیرساخت وب سایت دنسیس را به روز کنیم، که هم بتوانیم ایرادات گذشته سایت را برطرف کنیم و هم نگاهی به توسعه های آتی و برنامه های پیش رو شرکت داشته باشیم

 

با توجه به تغییر کلی وب سایت موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • وب سایت قدیمی شرکت تا انتهای سال در آدرس old.dansis.ir در دسترس خواهد بود.
  • در صورتی که در وب سایت قبلی ثبت نام کرده باشید، اطلاعات حساب کاربری شما منتقل شده است، شما می توانید با درخواست تغییر کلمه عبور، با همان آدرس ایمیل وارد حساب کاربری خود بشوید.
  • فاکتور هایی که پرداخت آن ها موفق بوده است، به وب سایت جدید منتقل شده است و فاکتور های بدون پرداخت در وب سایت فعلی وجود ندارد، در صورت نیاز به وب سایت قبلی مراجعه کنید.
  • دسته بندی ها، محصولات مطابق با وب سایت قبلی می باشد، هرچند در نظر داریم که پایش کلی در محتوا سایت و دسته بندی ها و محصولات داشته باشیم، لذا ممکن است در آینده قسمتی از دسته بندی ها و محصولات در دسترس نباشد.
  • قیمت محصولات مطابق با وب سایت قبلی می باشد ولی به مرور با بروز کردن لیست ها توسط تامین کنندگان قیمت ها و موجودی محصولات نیز بروز می شود.
  • ممکن است هنگام استفاده از سایت، در رابط کاربری، خطا و یا مشکلی مشاهده بفرمایید، ضمن عرض عذرخواهی تقاضا داریم که این مشکلات را از قسمت تماس با ما، و یا یکی از راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید، کارشناسان فنی شرکت به طور پیوسته مشغول بر طرف کردن مشکلات شما کاربران عزیز هستند
  • لینک های صفحات سایت مطابق با وب سایت قدیم هست، با این وجود ممکن است بعضی از لینک های ورودی از گوگل با خطا مواجه شوند. شما می توانید صفحات و یا محصولات مورد نظر خودتان را از قسمت جستجو و یا دسته بندی ها پیدا کنید.
  • وب سایت همزمان با بهره برداری در حال توسعه هست و امیدواریم بتوانیم تجربه شیرینی را از یک خرید راحت برای شما به ارمغان بیاورید.

 

در آخر از صبر و حسن نظر شما سروران که در این مدت مشکلات شرکت و سایت را تحمل کردید، سپاسگزاری می کنیم، و امید است که مشکلات گذشته تکرار نشود

 

در کنار شما هستیم

تیم دنسیس

انصراف از نظر