شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

مروری مختصر بر دستکش لاتکس

مروری مختصر بر دستکش لاتکس

دستکش های یکبار مصرف در طول سال ها تکامل یافته اند و‌این روزها سه نوع اصلی در صنایع استرالیا استفاده می شود مانند لاتکس، نیتریل و وینیل. در حالی که همه آن‌ها بسیار شبیه، به نظر می رسند اما هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. دستکش لاتکس که بیشتر از موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای کیفیت و ویژگی های مطلوبی است که نمونه های دیگر آن‌ها را دارا نیستند.

دستکش های یکبار مصرف استفاده راحتی داشته و هم از افراد در بسیاری از صنایع محافظت می کنند. از دستکش های راحت، ارزان و با قابلیت تعویض آسان برای تهیه غذا گرفته تا دستکش های بسیار تخصصی برای محافظت از افرادی که در تولید مواد شیمیایی کار می کنند. دستکش های یکبار مصرف کاربردهای زیادی دارند. آن‌ها همچنین با پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر قوی تر، کاربردی تر و مقرون به صرفه تر شده‌اند. که یکی از آن‌ها دستکش لاتکس است.

دستکش لاتکس چیست؟

دستکش های لاتکس همانطور که از نامشان پیداست دستکش هایی هستند که از لاتکس ساخته می شوند. آن‌ها بیشتر در بیمارستان‌ها و محیط های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همچنین می توانند در طیف وسیعی از محیط های مختلف، از جمله گاراژ، بیمارستان و خدمات غذا یافت شوند.

لاتکس یک لاستیک طبیعی است که در طیف وسیعی از محصولات استفاده می شود.‌این محصول به دلیل فواید زیادی که دارد از قرن 18 مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از مزایای کلیدی دستکش لاتکس خاصیت ارتجاعی بسیار بالای آن است که باعث می‌شود دستکش‌ها روی پوست محکم باشند.

همان‌طور که گفتیم لاتکس یک محصول طبیعی ساخته شده از لاستیک است که از یک محصول گیاهی فرآوری شده به دست می‌اید. دستکش‌های لاتکس به دلیل ویژگی‌های آن به گزینه‌ای قابل اعتماد در صنعت مراقبت‌‌های بهداشتی تبدیل شده‌اند. دستکش های لاتکس، نوعی تجهیزات محافظ دست هستند. کاربردهای دستکش لاتکس به اندازه افرادی که از آن استفاده می‌کنند متنوع است.

کاربرد دستکش های لاتکس

کاربردهای‌ایده آل دستکش لاتکس و دستکش وینیل شامل صنایع پزشکی، سرایداری، خودروسازی و صنعتی است. استفاده از دستکش های لاتکس برای مدت طولانی بسیار راحت است که‌این امر آن‌ها را برای استفاده در جراحی و آزمایشگاه‌هایی که احتمالا برای مدت طولانی از دستکش استفاده می‌کنند، مناسب کرده است، زیرا به مصرف کنندگان‌این امکان را می‌دهد تا کار خود را با مهارت و راحتی بیشتری انجام دهند بدون‌اینکه احساس ناراحتی کنند یا اشتباهی رخ دهد.

با توجه به کاربردهای آن، می توان آن را به دستکش یکبار مصرف، دستکش لاتکس خانگی، دستکش لاتکس صنعتی و دستکش لاتکس پزشکی تقسیم کرد.  بیشترین کاربرد دستکش های لاتکس در گذشته در بیمارستآن‌ها بوده است، زیرا به راحتی به دست می‌چسبند و حرکت نمی‌کنند.

اما امروزه به دلیل افزایش فعالیت های خانگی و صنعتی از آن‌ها در صنایع مختلفی مانند: داروسازی، تولید موادغذایی، تولید موادشوینده و... استفاده می‌کنند. ویژگی کاربرد دستکش های لاتکس آن‌ها را مورد توجه مصرف کنندگان قرار داده است.

دستکش لاتکس

 

دستکش لاتکس در اندازه مختلف

از آنجایی که تولید و عرضه محصولات برای راحتی و کاربردی شدن آن‌ها است، روند تولید آن‌ها روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است. دستکش لاتکس با توجه به نوع جنسی که دارند می‌توانند برای هر نوع فردی مناسب باشند. از آنجایی که لاتکس یک نوع پلاستیک قابل انعطاف است در تولید‌اینگونه محصولات بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستکش لاتکس در اندازه مختلف تولید می‌شوند اما شما باید در خرید ابعاد متفاوت آن دقت کنید، زیرا اگر کوچک تر از سایز دست خود خریداری کنید باعث کشش بیش از اندازه در دست شما می‌شود و در نتیجه کار را غیرممکن می‌کند و یا اگر بزرگ تر از سایز دست خود خریداری کنید استفاده آن بسیار سخت و دشوار است زیرا مدام در دست حرکت کرده و ثابت نمی‌ماند.

مجموعه ما با سالها تلاش و فعالیت در زمینه عرضه محصولات بهداشتی سعی بر‌این دارد تمامی نیازهای شما مصرف کنندگان عزیز را برطرف کند. همچنین با عرضه دستکش لاتکس و دستکش نیتریل در اندازه مختلف خرید‌این محصول را برای شما آسان کرده است.

اندازه های دستکش لاتکس

 

کیفیت دستکش های لاتکس

از آنجایی که کیفیت محصولات تولیدی به برند و تولیدکننده باز می‌گردد، ابتدا قبل از خرید دستکش لاتکس باید به برند موردنظر خود نگاه کنید. هر تولید کننده به دلیل خودکفا بودن در تولیدات خود می‌تواند جدا از به کارگیری مواد اولیه ضروری از موادی اضافه برای تولید محصولات خود استفاده کند که گاهی به ضرر و گاهی به نفع محصول می‌باشد.

اما باید بدانید که هر چه محصولات خالص تر باشند کیفیت آن‌ها بیشتر خواهد بود، دستکش لاتکس باکیفیت از مواد اولیه خالص و مخصوص تولید شده است. همچنین ممکن است استفاده از مواد ناخالص در روند تولید سبب بروز حساسیت و آلرژی برای مصرف کنندگان شود.

مجموعه ما به دلیل عرضه دستکش لاتکس باکیفیت و جلب رضایت مشتریان خود در روند تامین بهترین محصولات دقت به عمل می‌آورد.

کیفیت دستکش لاتکس

 

بهترین قیمت فروش دستکش لاتکس

قیمت دستکش لاتکس می‌تواند به برند ان نیز بستگی داشته باشد، اما در کل تفاوت میان قیمت های آن تفاوت چشمگیری نخواهد داشت. به همین دلیل است که گفته شد قبل از خرید ابتدا نسبت به برند اطلاعاتی کسب کنید، زیرا ممکن است یک برند علاوه بر‌اینکه محصولی خالص و طبیعی به شما تحویل نمی‌دهد بلکه بیشترین قیمت را برای فروش دستکش لاتکس در نظر می‌گیرد. البته باید بدانید که بهترین قیمت فروش دستکش لاتکس دلیل بر پایین بودن کیفیت آن نمی‌باشد. دنسیس علاوه بر جلب رضایت مشتریان خود در زمینه کیفیت محصول، بهترین قیمت فروش دستکش لاتکس را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با تحقیق و بررسی از مشتریان ما متوجه شوید که میزان رضایت خریداران ما به چه صورت می‌باشد، زیرا شما اگر بخواهید از یک برند و کیفیت آن آگاه شوید ابتدا باید با مشتریان آن ارتباط بگیرید و از تجربه آن‌ها استفاده کنید.

نتیجه گیری

دستکش های لاتکس یکبار مصرف با لاتکس طبیعی از درخت لاستیک تولید می شوند و مقاومت بیشتری در برابر سوراخ شدن و پارگی دارند. اغلب آن‌ها توسط کسانی که در تماس با مواد بیولوژیکی کار می کنند استفاده می شوند، زیرا دستکش های لاتکس سطح نفوذ ناپذیری بالاتری از سایر دستکش های یکبار مصرف موجود در بازار را دارند.  برای کار با ابزارهای کوچک عالی است، دقت کاربر را بهبود می‌بخشد تا اطمینان حاصل شود که تمام کارها به‌طور عالی انجام می‌شوند، در حالی که تناسب بهینه و احساس راحتی را حفظ می‌کنند.

دستکش لاتکس یکبار مصرف بدون پودر و دستکش لاتکس یکبار مصرف پودری. دستکش های حرفه‌ای در رنگ های مختلف: دستکش لاتکس مشکی، دستکش لاتکس آبی، دستکش لاتکس سبز با آلوئه برای مراقبت و محافظت از دست ها، دستکش لاتکس سفید با جوی کلوئیدی برای جلوگیری از تحریک دست و درماتیت.

انصراف از نظر