شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

ترمیمی و زیبایی

Filters
وارنیش رزینی ADS - Copal Varnish وارنیش رزینی ADS - Copal Varnish یک وارنیش تک محلول است که به منظور کاهش حساسیت زیر آمالگام به عنوان یک عایق حرارتی عمل میکند. این محصول حاوی فلوراید است و در حجم 15 میل عرضه شده است.
ناموجود
وارنیش رزینی MASTER DENT این کوپال وارنیش برای فلورایدتراپی استفاده می شود که از پوسیدگی جلوگیری می کند. همچنین وارنیش رزینی MASTER DENT عایق حرارتی بسیار خوبی است که از پالپ محافظت می کند.
ناموجود
کامپوزیت آکریلی Biodinamica - Proviplast دارای خاصیت سلف کیور می باشد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.
ناموجود
کیت اتوماتریس Metal Contoured Auto Matrices
ناموجود
محتویات کیت بلیچینگ هوم اوپال سنس ULTRADENT کیت بلیچینگ هوم الترادنت 15 و 20 در صد دارای کارباماید پروکساید به همراه 11/0% فلوراید است این محصول برای استفاده در منزل تولید شده. از ویژگی های آن میتوان به ویسکوزیته بالا و عدم لغزش در تری و pH خنثی و خنک کننده بودن دهان و طعم نعناع آن اشاره کرد .همچنین لازم به ذکر است که به دلیل وجود گلیکول و آب و همچنین ذرات پتاسیم نیترات و سدیم فلوراید به هیچ عنوان حساسیت و سوزش لثه ایجاد نمی کند و باعث خشکی و ایجاد لک بر روی دندان نمی شود .
ناموجود
کیت فیشور سیلانت Dentkist - Charm Seal Kit کیت فیشور سیلانت Dentkist - Charm Seal Kit یک شیار بند نوری است که کاربرد سریع و مطمئنی دارد و مانع از بروز پوسیدگی در حفرات ریز و شیارهای سطح دندان از طریق لاک و مهر و موم آن ها می شود. این محصول کاربرد م
ناموجود
کیت فیشور سیلانت نوری - ADS این کیت جهت پر کردن شیارها و شکاف های موجود در دندان اطفال و مینای دندان (دندان های مولر دائمی و شیری و پرمولر) بسیار موثر است و مانع ایجاد پوسیدگی بخصوص در سطح اکلوزال می شود. همچنین کیت فیشور سیلانت نوری - ADS برای ترم
ناموجود
کیت فیشور سیلنت لایت کیور - MASTER DENT این محصول جهت پر کردن شیارها و شکاف های موجود در دندان اطفال و مینای دندان (دندان های مولر دائمی و شیری و پرمولر) بسیار مناسب است و از ایجاد پوسیدگی بخصوص در سطح اکلوزال جلوگیری می کند.
ناموجود
Iperbond Max یک ادهزیو یونیورسال تک جزئی، سلف- اچ و لایت کیور است که برای باندینگ قابل اعتماد در یک مرحله قابل استفاده است، و امکان باند محکم با عاج و مینای دندان را فراهم می کند.
1,630,000 تومان
کیت بلیپینگ آفیس آیتنا که به تازگی وارد بازار ایران شده است اگرچه خیلی شناخته شده نیست اما قطعا در آینده ای نه چندان دور جزو موادهای بلیچینگ خوب و موثر در سر زبان ها خواهد افتاد زیرا که تاثیر بسیار خوبی بر سفید کردن دندان ها و همچنین ماندگاری بالا را دارد . استفاده این کیت تحت نظر دندانپزشک در کلینیک ها باید انجام گیرد. در ضمن شرکت دندانه جزو نماینگان فروش شرکت آیتنا میباشد و سعی این شرکت در معرفی و ارایه بهترین های زیبایی در ایران است .
2,830,000 تومان
کامپوزیت آکسفورد سرام میکرو یک کامپوزیت لایت کیور میکروهیبرید یونیورسال و کامل با ترکیب خواص مکانیکی قابل اعتماد می باشد که مورد تایید بسیاری از دندانپزشکان مطرح دنیا است هندلینگ بسیار عالی و کیفیت پالیش بی نظیر آن باعث محبوب شدن این کامپوزیت شده برای درمان های خلفی و قدامی مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب رنگ وسیع و کامل و گسترده ای دارد درصد بسیار پایین Shrincage را دارا می باشد .
960,000 تومان
پالیشرهای یک مرحله ای، برای پرداخت سریع و راندمان بالا، برای نتیجه ی نهایی زیبا و درخشش طبیعی. این محصول نیازی به خمیر پالیش ندارد. در بسته بندی های 6 و 20 عددی
610,000 تومان
کیت بلیچینگ هوم 4 سرنگه آیتنا برای استفاده روز و شب و هر موقعی که دلتون بخواد هست که بزنید به دندونا و اونارو سفید کنید . بلیچینگ خانگی روز آیتنا دارای 6% هیدروژن پروکساید و بلیچینگ خانگی شب آیتنا دارای 16.5% هیدروژن پروکساید . این بلیچ هوم دارای ویسکوزیته بالا ، فلوراید ، طعم دلپذیر و PH خنثی می باشد در ضمن این بلیچینگ هوم فرانسوی مناسب برای سفید کردن و حذف لکه های تیره رنگ بر روی دندان هایی که بر اثر استفاده زیاد از چای و قهوه ، سیگار و افزایش سن تغییر رنگ پیدا کرده اند، می باشد.
2,450,000 تومان
باندینگ N Bond شرکت بزرگ ایوکلار یکی از قوی ترین و بهترین باندینگ های دنیا می باشد که استفاده رایجی در کشورهای مختلف دارد . این باندینگ فوق العاده باندینگ نسل 5 میباشد که یک مرحله ای است و لایت کیوربرای میناو عاج است . توتال اچ بوده و مناسب جهت ترمیمهای لایت کیورو دوال کیورکامپوزیت و کامپومر جهت چسباندن ترمیمهای اینله و انله و ونیر فیلر های این باند نانو بوده که لایه نازکی برروی سطح توبول های عاجی ایجاد میکند که موجب استحکام آن شده و بیس اتانول از تبخیر ان جلوگیری میکند.
2,080,000 تومان
این کامپوزیت میکروهیبرید و حاوی ذرات نانو فیلر می باشد. حاوی 80% فیلر و 20% ماتریکس رزین Bis-GMA/TGMA می باشد.
1,075,000 تومان
سینگل باند سلف اچ E bond LC بیزیکو - Bisico از نسل هفتم باند ها است و قدرت چسبندگی بالا به عاج و مینا دارد و در حجم ۵ سی سی به فروش می رسد.
2,060,000 تومان
باندينگ نسل یونیورسال( نسل هشتم) دوال کیور Bisco - Univesal Primer بهترین محصول برای ترمیم های غیر مستقیم می باشد به طوری که مونومر MDPبا زیرکنیا، آلومینا و سایر فلزات در این نوع ترمیم میباشد. شامل 2 باندینگ 6 میل می باشد.
4,400,000 تومان
باندیگ نسل چهارم دوال کیور Bisco - All-Bond 3 A&B Set باند کامپوزیت به فلز است و می توان از آن برای سمان کردن ترمیم های غیر مستقیم فلز، پرسلن و کامپوزیت استفاده کرد. این محصول شامل 2 بطری 6 میلی می باشد.
5,550,000 تومان
کامپوزیت فلو نانو هیبرید ۲ گرمی بیزیکو - Bisico نسبت به سایش مقاومت بالایی دارد و به جهت کف بندی قابل استفاده است.
700,000 تومان
باند مخصوص مینا Bisco - Porcelain Bonding Resin یک باند کاملا هیدروفوب است که می توان از آن برای چسباندن لمینیت های پرسلنی و ترمیم لب پر شدگی های کامپوزیت استفاده کرد. حجم محصول 6 میل می باشد.
1,530,000 تومان
فیلترها Clear All