شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

قیمت‌ مناسب ایمپلنت دندان در سال ۹۹

قیمت‌ مناسب ایمپلنت دندان در سال ۹۹

یکی از عوامل موثر بر کیفیت، طول عمر و قیمت ایمپلنت دندان، تخصص دندانپزشک و تبحر او در انجام ایمپلن دندان است که باید آن را مدنظر قرار دهید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته می‌باشد که این درمان بیشترین طول عمر را در بین درمان‌های مشابه دارد. ساختار کارکرد ایمپلنت دندان به این صورت است که پایه‌ای تیتانیومی را دندانپزشک در درون فک بیمار قرار می‌دهد و اباتمنت و روکش را برای روی آن قرار می‌دهد. فلز تیتانیوم سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد و به استخوان فک شما به خوبی و بدون هیچ حساسیتی جوش می‌خورد.

اجزای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

* فیکسچر یا پایه: فیکسچر همان پایه‌ای است که دندانپزشک پایه ایمپلنت را در درون فک شما قرار می‌دهد تا به استخوان فک شما جوش بخورد.

* اباتمنت: اباتمنت رابطی بین پایه ایمپلنت بوده و بر روی پایه ایمپلنت سوار شده و پایه ایمپلنت بر روی آن قرار می‌گیرد.

* روکش یا پروتز ایمپلنت: در واقع نقشی شبیه به تاج دندان دارد و بخشی از ایمپلنت است که در دهان شما به صورت کامل نمایان است.

قیمت ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت‌های دندانی در مدل‌های مختلفی هستند و همانطور که مشخص است دارای‌های هزینه‌های متفاوتی می‌باشد. قیمت ایمپلنت دندان در نوع برند و کشور سازنده، جنس روکش و تخصص دندانپزشکی که ایمپلنت را برای شما قرار می‌دهد، بستگی دارد.

 

قیمت ایمپلنت

عوامل مؤثر بر قیمت ایمپلنت

* برند و کشور سازنده ایمپلنت

* جنس روکش ایمپلنت

* تخصص دندانپزشک

* درمان‌های جانبی ایمپلنت مانند سینوس لیفت و پیوند استخوان

بیشتربخوانید:  هر آنچه که باید درباره دندان عقل بدانید!

ایمپلنت فوری دندان چیست؟

همانطور که در بالا گفته شد ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان می‌باشد. همچنین گفته شد که ایمپلنت دندان در نوع و انواع گوناگون وجود دارند. ایمپلنت فوری یکی دیگر از می‌توان گفت نوع درمان ایمپلنت است که در طول درمان آن بسیار کمتر از درمان ایمپلنت‌های ساده بوده و بیمار سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود می‌رسد.

در انجام درمان ایمپلنت‌های ساده، دندانپزشک بعد از قرار دادن پایه در درون فک بیمار، حدود یک تا چند ماه صبر می‌کند تا پایه ایمپلنت به خوبی با فک شما جوش بخورد و سپس بعد از قالبگیری دندان، روکش ایمپلنت شما بر روی آن قرار می‌گیرد.

در ایمپلنت‌های فوری، تمامی مراحل ایمپلنت در یک الی چند جلسه انجام می‌شود. اما باید گفته شود که انجام ایمپلنت فوری به شرایط خاص تری نسبت به ایمپلنت دارد و از پایه‌های ایمپلنتی مخصوص استفاده می‌شود. همچنین بیمار باید از شرایط فیزیکی مناسبی برخوردار باشد.

 

مزایای ایمپلنت فوری

* طول درمان کمتر

* تعداد جلسات پایین‌تر درمان

* بیمار زیبایی خود را زودتر بدست آورد.

* به دلیل وجود جلسات درمان کمتر، بیمار درد کمتری را احساس می‌کند.

 

قیمت ایمپلنت فوری

همانطور که گفته شد یکی از بزرگترین عوامل مؤثر بر کیفیت، طول عمر و قیمت ایمپلنت دندان، تخصص دندانپزشک و تبحر او در انجام ایمپلنت دندان می‌باشد. شما باید از تخصص، تبحر و موفقیت‌های دندانپزشک در انجام در ایمپلنت دندان مطمئن باشید.

 

یک متخصص ایمپلنت خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

* بررسی کامل وضعیت دهان، دندان و استخوان فک شما

* انتخاب بهترین نوع برند ایمپلنت با مشورت با شما

* استفاده از تکنولوژی‌های مدرن برای انجام درمان

* موفقیت بالا در انجام درمان و رضایت بیمار

بیشتر بخوانبد: هر آنچه که باید درباره دندان عقل بدانید!

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

نمی‌توان گفت که ایمپلنت دندان به طور کامل هیچ دردی ندارد و شما دردی را احساس نمی‌کنید. در زمان انجام جراحی ایمپلنت به علت بی حسی شما دردی احساس نمی‌کنید اما بعد از جراحی ممکن است که تا چند روز بعد از جراحی درد وجود داشته باشد که غیرقابل تحمل نیست.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از مسکن‌ها و مراقبت‌های ویژه ای که دکتر به شما پیشنهاد می‌دهد این درد را به کمترین حد خود برسانید.

 

ایمپلنت دندان چند سال عمر می‌کند؟

طول عمر ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمان، تا حد بسیار قابل توجهی بیشتر است. طول عمر ایمپلنت‌های دندانی اصولاً بیشتر از ۲۵ سال است و شما می‌توانید با مراقبت از ایمپلنت دندان این طول عمر را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

همچنین یکی از عوامل بسیار مؤثر بر طول عمر ایمپلنت دندان، جنس پایه ایمپلنت می‌باشد. ضمانت‌های ایمپلنت‌های دندانی از ۲ سال تا به صورت مادام العمر موجود می‌باشد. همچنین تبحر دندانپزشک بر این طول عمر بسیار موثر می‌باشد.

بیشتربخوانید:  رزین کامپوزیت چیست

آیا ایمپلنت دندان محدودیت سنی دارد؟

ایمپلنت دندان محدودیت خاص سنی ندارد. اما محدودیت‌هایی برای ایمپلنت دندان وجود دارد که به سینوس و استخوان‌های فک شما مربوط است. همچنین برای افراد زیر ۱۸ سال ایمپلنت انجام نمی‌شود زیرا فک آنها به طول کامل رشد نکرده است. بهتر است درباره این محدودیت‌ها با دندانپزشک خود مشورت کنید.

لینک خبر:خبرگذاری مهر

انصراف از نظر