شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروش بلیچینگ به صورت آنلاین

فروش بلیچینگ به صورت آنلاین

در این نوشته دنسیس قصد داریم به طور جامع و کاربردی به مهمترین مسائل پیرامون فروش بلیچینگ آنلاین، کامپوزیت و پیوند کامپوزیت‌های برندهای معروف دنیا با دندان پرداخته و راهنمای جامعی برای سفیدی دندان و رفع مشکلات طرح لبخند خدمت شما عزیزان ارائه دهیم؛ اگر شما هم از مشکل زردی و لک غیر طبیعی دندان‌های خود رنج می‌برید و به دنبال بهترین و به صرفه‌ترین راه رفع آن هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

انسان موجودی اجتماعی است و حد زیادی از اعتماد به نفس و رضایت وی از خود، تحت تاثیر اجتماع و مقبولیت او در جامعه و در ارتباط با انسان‌های دیگر به دست می‌آید. در مورد مقبولیت فرد ظاهر و زیبایی و آراستگی ظاهری پیش از باطن خود را نمایان می‌کند و بخش قابل توجهی از زیبایی ظاهری به صورت بستگی دارد.

 

دندان‌ها در زیبایی صورت ما بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید تاثیر گذار هستند و از این جهت اثر قابل توجهی بر اعتماد به نفس ما دارند. برای درک بهتر این موضوع یک لحظه تصور کنید در جمعی هستید، در حال صحبت و گپ و گفت با دوستان، در این بین می‌خواهید لبخند بزنید و ناگهان یادتان می‌افتد دندان‌هایتان به طرز وحشتناکی زرد یا کج و معوج است. چه احساسی به شما دست می‌دهد؟!

 

زردی غیر طبیعی دندان‌ها، لک‌های عمیقی که تحت تاثیر عوامل و وقایع گوناگون روی دندان ایجاد می‌شود، رشد کج و معوج دندان‌ها، فاصله غیر طبیعی بینشان، همه و همه از شایع‌ترین و رایج‌ترین مشکلات زیبایی دندان هستند که خوشبختانه با پیشرفت علم دندانپزشکی راه‌های درمان کارآمد و در دسترسی پیدا کرده‌اند.

 

مطلب پیشنهادی : کاربرد گان جراحی در مراکز درمانی چیست

 

 

بهترین روش‌های سفید کردن دندان

 

 روش یا روکش کامپوزیت که به احتمال زیاد در مورد آن شنیده‌اید، یکی از کارآمدترین روش‌های رفع مشکلات نامبرده بوده و روش بلیچینگ دندان نیز یکی از روش‌های تخصصی ویژه رفع زردی و رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان‌ها است.  

 

و نیر کامپوزیت با مواد خاص کامپوزیت انجام شده و با دندان شما پیوند می‌خورد. در این روش مواد کامپوزیت از برندهای معروف کامپوزیت دیاموند، کامپوزیت توکویاما، کامپوزیت سارمکو، کولزر کاریزما و.. با سایه و رنگ هماهنگ با دندان شما انتخاب شده و به نحوی روی دندان قرار می‌گیرند تا مشکلاتی اعم از رنگ و لک عمیق غیر طبیعی سطح دندان، کج و معوج بودن و فاصله بیش از حد دندان‌ها، شکستگی و ترک و مشکلات طرح لبخند را پوشش دهند.

 

و اما روش بلیچینگ دندان Bleaching  روشی تخصصی مختص از بین بردن رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان‌ها است. این روش که به سه طریقه بلیچینگ دندان در مطب یا کلینیک دندانپزشکی، بلیچینگ در خانه و بلیچینگ با لیزر انجام می‌شود، با استفاده از ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن انجام می‌پذیرد.

 

کامپوزیت یا بلیچینگ؟ مسئله این است!

 

دندان‌ها در طول زمان و تحت تاثیر عواملی چون افزایش سن، استعمال دخانیات، اسپری‌های تنفسی و برخی داروها، خوردن و آشامیدن مواد غذایی رنگی، ترک‌های ریز مینایی، آمالگام دندانی، کلرهگزیدین و.. دچار تغییر رنگی غیر طبیعی و دائم شوند که با هیچ روش خانگی و سنتی قابل رفع نباشد.

 

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، کامپوزیت و بلیچینگ دندان دو روش از بهترین روش‌های سفید کردن دندان هستند. شیوه کار در این دو روش متفاوت است اما هدف آن‌ها یکسان. به این صورت که کامپوزیت روکشی از مواد را با دندان پیوند داده اما بلیچینگ با آغشته کردن دندان به ماده‌هایی اسیدی خاص رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان را از بین می‌برد و به این طریق رنگ طبیعی را به دندان باز می‌گرداند.

 

یکی از دلایلی که این دو روش طرفداران زیادی دارند، این است که نسبت به لمینت دندان و دیگر روش‌ها ارزانتر و همچنین سریع‌تر هستند. قیمت پایینتر محصولات سبب می‌شود افراد دسترسی راحت تری به این روش‌ها داشته و با انجام راحت و سریع آن فرآیند بهبود را با سرعت بیشتری طی کنند.

 

اصلی‌ترین تفاوت بین بلیچینگ دندان و کامپوزیت این است که کامپوزیت دندان در فرم ظاهری و اندازه دندان‌ها تغییر ایجاد می‌کند، اما بلیچینگ صرفا رنگدانه‌های غیر طبیعی را از سطح دندان حذف می‌کند. در مورد اینکه کدام روش بهتر است و کامپوزیت آنلاین خریداری کنیم یا بلیچینگ؟ باید این نکته را بدانید که انتخاب روش مناسب به وضعیت دندان و عمق لک و رنگ روی آن، بودجه‌تان و نظر دندانپزشکتان بستگی دارد. قیمت کامپوزیت و بلیچینگ دندان در فروشگاه‌های مجازی و حضوری مشابه است و بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود.

 

عوامل موثر در قیمت کامپوزیت آنلاین

 

قیمت کامپوزیت دندان آنلاین به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل نوع و جنس کامپوزیت است. اینکه شما کامپوزیت دیاموند (کامپوزیتDiamond  )را انتخاب می‌کنید یا کامپوزیت توکویاما ژاپنی ( کامپوزیت tokoyama ) و یا کامپوزیت سارمکو ساخت سوئیس و انگلستان (کامپوزیت saremco ) تاثیر به سزایی در هزینه شما دارد.

 

افزون بر این، قیمت کامپوزیت بر تعداد و موقعیت دندان نیز وابسته است. طبیعتا هر چه تعداد دندان مورد نظر شما بیشتر بوده و این دندان در قسمت خلفی دهان و دور از دسترس دندانپزشک باشد، قیمت روکش کامپوزیت آن بیشتر خواهد بود.

 

در برخی موارد نیز روکش کامپوزیت دندان بدون اقدامات درمانی قبلی از قبیل درمان لثه و پر کردن دندان و حذف روکش کامپوزیت یا لمینت قدیمی و.. ممکن نیست. در این موارد قیمت اقدامات جانبی نیز به قیمت کامپوزیت افزوده شده و هزینه نهایی کار را افزایش می‌دهد.

 

 

کامپوزیت و بلیچینگ دندان را از کجا تهیه کنیم؟

 

مواد کامپوزیت و بلیچینگ دندان به صورت حضوری و مجازی عرضه می‌شوند. امروزه با پیشرفت فناوری و امکان ارتباطات گسترده در هر نقطه‌ای از جهان که باشید، می‌توانید به راحتی از امکانات و لوازم مورد نیازتان برخوردار شوید و کمیاب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

به منظور تهیه لوازم بلیچینگ دندان و روکش ونیرکامپوزیت در اولین قدم خوب است با دندانپزشکی مشورت نموده و با توجه به شرایط و وضعیت دندانتان بهترین انواع و جنس مواد را تهیه کنید. برای آسودگی خاطر از اصل بودن محصولات نیز بهتر است پیش از خرید سایت و مرکز فروش آنلاین را مورد بررسی قرار دهید و از مراکز معتبر معروف اجناس مورد نیازتان را خریداری کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: تأثیر دستکش های نخی در پیشگیری از انتقال ویروس

 

سخن پایانی

 

در این مقاله سعی کردیم به هر آنچه که باید در مورد خرید و فروش آنلاین لوازم دندانپزشکی، کامپوزیت و بلیچینگ بدانید، بپردازیم. با انتخاب هوشمندانه مراکز فروش آنلاین مواد کامپوزیت و بلیچینگ دندان، می‌توانید بهترین و مناسبترین مواد را با نازلترین قیمت تهیه نمایید.

انصراف از نظر