شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

داشتن لبخندی زیبا با لمینت دندان

داشتن لبخندی زیبا با لمینت دندان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید شما هم از دسته افرادی باشید که بخاطر دندان‌های نامرتب نمی‌توانید به راحتی بخندید یا هنگام خندیدن دستتان را جلوی دهانتان می‌گیرید یا شاید بخاطر شکل و رنگ نامناسب دندان‌هایتان اعتماد به نفس‌تان را برای شرکت در دورهمی‌ها یا جلسات کاری از دست داده باشید. خبر خوب این است که علم دندانپزشکی آنقدر پیشرفت کرده که این مشکلات به راحتی قابل حل هستند. لمینت دندان و طراحی لبخند از مهم‌ترین و به روزترین روش‌های افزایش زیبایی دندان هستند.

در ادامه مطلب به شکلی بهتر با دو روش لمینت دندان و طراحی خط لبخند آشنا خواهیم شد.

لمینت دندان

یکی از کارآمدترین روش‌های افزایش زیبایی دندان و اصلاح آنها، لمینت دندان است. در این روش با استفاده از مواد دندانپزشکی، شکل و رنگ دندان‌ها اصلاح می‌شود. دندان‌های چرخیده یا فاصله‌دار مرتب می‌شوند و لبخندی زیبا به فرد هدیه داده خواهد شد.

لمینت دندان به دو شکل سرامیکی و کامپوزیتی قابل انجام است و هر دو روش به شکل قابل توجهی سبب افزایش جذابیت و زیبایی دندان‌ها می‌شود.

به طور کلی لمینت دندان به روش کامپوزیتی هزینه کمتری دارد در حالی که لمینت سرامیکی دندان با وجود گران‌تر بودن طول عمر بالاتری نیز دارد.

لمینت سرامیکی دندان

همان طور که پیشتر نیز گفته شد، لمینت دندان به دو روش سرامیکی و کامپوزیتی قابل انجام است. در روش سرامیکی، لمینت با استفاده از متریال سرامیکی یا پرسلن ساخته می‌شود.

پس از انتخاب رنگ مورد نظر بیمار (از رنگ‌های طبیعی گرفته تا سفید بسیار روشن) پوسته‌های نازک از سرامیک در لابراتوار ساخته شده و توسط دندانپزشک روی دندان‌ها چسبانده می‌شوند.

 

لمینت دندان

لمینت کامپوزیتی دندان

در لمینت دندان به روش کامپوزیتی از مواد پلمیری خمیری همرنگ دندان جهت اصلاحات استفاده می‌شود که روی دندان‌ها به صورت مستقیم قرار داده شده و در همان جا فرم داده می‌شوند و در نهایت به کمک نور آبی سخت می‌شوند.

طول عمر لمینت دندان به شکل دقیق قابل اندازه گیری نبوده و به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. طول عمر لمینت سرامیکی بین ۱۰ تا ۱۵ سال و لمینت کامپوزیتی حدود ۵ سال است.

البته مراقبت مناسب از دندان‌ها و ترک عادات غلط در افزایش و یا کاهش طول عمر لمینت دندان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برای انجام لمینت دندان باید مینای دندان‌های فرد مقداری تراشیده شود و تراشیده شدن حداقلی مینای دندان بدون بازگشت و ترمیم خواهد بود این روش اگر چه آسیب بسیاری به دندان‌ها وارد نخواهد کرد اما شاید برخی به همین دلیل از داشتن لبخندی زیبا منصرف شوند. نگران نباشید، زیرا که لمینت دندان بدون تراش نیز وجود دارد. این روش به نام لومینرز نیز شناخته شده و بدون وارد کردن هرگونه آسیب به بخش‌های مهم دندان، لبخندی زیبا را به شما هدیه می‌دهد.

به طور کلی لمینت دندان روشی کاربردی جهت افزایش زیبایی دندان‌ها بوده و از مزایای متعددی برخوردار است. البته این روش همانند دیگر درمان‌های پزشکی نیز دارای معایبی است که پیش از انجام باید به آنها توجه نمود.

 

طراحی لبخند دیجیتال

این روزها همگی از اپلیکیشن‌های مختلف روی گوشی‌های هوشمندمان استفاده می‌کنیم. نرم‌افزارها از پیش‌بینی هوا تا راه‌یابی به ما کمک می‌کنند. تکنولوژی به اینجا ختم نمی‌شود و می‌تواند لبخند ما را هم طراحی و اجرا کند.

طراحی لبخند دیجیتال یا DSD جدیدترین روش طراحی لبخند در دنیاست. کافیست شما روی صندلی بنشینید و لبخند بزنید، از شما یک عکس گرفته شده و به نرم‌افزار ارسال می‌شود. نرم‌افزار لبخند شما را آنالیز می‌کند و بر اساس فرم صورت، فاصله چشم‌ها و... دندان‌های جدید را طراحی می‌کند و همان روز به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید قبل از شروع درمان تصویر نهایی خود را ببینید و از آلبوم موجود رنگ و فرم دندان‌هایتان را انتخاب کنید. طراحی و اجرا بدون دخالت دست انجام می‌شود و کار نهایی دقیقا همان چیزی است که در نرم‌افزار دیده‌اید. این روش مدرن آخرین تکنولوژی دنیا در طراحی لبخند است که نتایج زیبا و پایداری را به ارمغان می‌آورد.

کدام کلینیک برای انجام لمینت دندان بهتر است؟

برای انجام درمان‌های زیبایی همیشه بایست به محل و مکان مورد اطمینان مراجعه کرد تا از بهداشت محیط و روند انجام کار آسوده و همچنین از نتیجه کار نیز رضایت داشته باشیم.

کلینیک دندانپزشکی دکتر گرشاسب با فراهم کردن محیطی آرام و حرفه‌ای در کنار بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و آشنایی با روش‌های نوین و به روز علم دندانپزشکی میزبان شما عزیزان خواهد بود.

تجهیزات حاضر در این کلینیک با به کارگیری پیشرفته‌ترین روش‌های استریلیزاسیون تمیز شده و عاری از هرگونه میکروب و دیگر عوامل مضر خواهند بود.

تمامی مراجعه کنندگان به کلینیک دندانپزشکی دکتر گرشاسب از رفتار محترمانه و حرفه‌ای، محیط آرام و بدون استرس و تجهیزات به روز این کلینیک یاد کرده و لب به تحسین آن گشوده‌اند. کلینیک دندانپزشکی دکتر گرشاسب لبخندی زیبا را به شما هدیه خواهد داد.

مرجع:سایت خبر گزاری مهر

 

انصراف از نظر